Jump to content

2 vragen

General Romanov

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had iets geinstaleerd, volgens mij de noob mod, nou de mode mod deed het niet maar wel al mijn afbeeldingen zijn wegen en al mijn save games. :bonk:

ik had geprbeerd save games te downloaden maar dat lukt niet

1. hoe instaleer je de noob mod?

2. hoe download je een save game?

Geplaatst:
ik had iets geinstaleerd, volgens mij de noob mod, nou de mode mod deed het niet maar wel al mijn afbeeldingen zijn wegen en al mijn save games. :bonk:

ik had geprbeerd save games te downloaden maar dat lukt niet

1. hoe instaleer je de noob mod?

2. hoe download je een save game?

1) De n00bmode kun voor zover ik weet gewoon instaleren met een automatische installer die erbij geleverd zit. Het is dus gewoon een kwestie van op setup klikken, en de rest spreekt voor zich. Als je hem wil downloaden kan dat hier, dat is de n00bmode V2.0.

2) Een savegame kun je instaleren door hem in je 'GTA San andreas User Files' te plaatsen, die map kun je vinden in de map: 'Mijn Documenten.' Je hebt 2 versies van GTA, voor versie 1 kan je hier savegames halen, voor V2 hier.

Geplaatst: (bewerkt)

1: Geen idee want ik heb die niet, ik heb wel een trainer(gewoon apart programmaatje waarmee je met sneltoetsen als rechter Shift+0 bijvoorbeeld een auto kan spawnen.

2: Je download hem van bijvoorbeeld de gtaforum.nl downloads sectie. Daarna zet je hem in Mijn Documenten in de GTA San Andreas User files map. Als het goed is moet hij het dan doen, zo niet, dan heb je waarschijnlijk een V2 GTA en een V1 savegame gedownload, hiervoor zal je je GTA moeten downgraden. Daarvoor weet ik niet hoe dat moet.

EDIT: damn, volgende keer sneller typen, -Matthijs- was me voor :(

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Gewoon Downloaden uitpakken met Winrar en dubbel klikken op de map waar alle bestandjes in zitten dubbel klikken op de instaler de hele tijd op volgende klikken en dan op Exit en je hebt de Noobmode erop zitten.

Gewoon eentje downloaden uitpakken met Winrar en in GTA San Andreas User Files zetten en je spel opstarten en klaar ben je. :)

Geplaatst:
Als het goed is moet hij het dan doen, zo niet, dan heb je waarschijnlijk een V2 GTA en een V1 savegame gedownload, hiervoor zal je je GTA moeten downgraden. Daarvoor weet ik niet hoe dat moet.

GTA downgraden kan je doen door een patch te instaleren, die patch kan je hier vinden. Dit is niet noodzakelijk omdat je voor zowel versie 1 als versie 2 savegames kan downloaden. Het brengt alleen meer voordelen met zich mee; zo kun je bijvoorbeeld met V1 modden of MTA spelen. Dan weet je het nu wel. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...