Jump to content

n00bmode

Recommended Posts

Geplaatst:

telkens als ik GTA SA opstart (heb n00bmode geinstaleerd..) sluit GTA SA af als ik me savegame open... :@

P.S. als er iets is dat ie t wel weer doet.. zeg dan ook even hoe je de noobmode opent in het spel :) ..

en ik had een back-up van me savegame gemaakt dus dat is t probleem niet... :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
telkens als ik GTA SA opstart (heb n00bmode geinstaleerd..) sluit GTA SA af als ik me savegame open... :@

P.S. als er iets is dat ie t wel weer doet.. zeg dan ook even hoe je de noobmode opent in het spel :) ..

en ik had een back-up van me savegame gemaakt dus dat is t probleem niet... :bonk:

Als je de readme had gelezen die erbij inzat had je ongetwijfeld gelezen dat je een nieuwe game moet starten om te kunnen spelen met de n00bmode. Omdat het bestand 'main.scm' overschreven wordt, worden je savegames onbruikbaar.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Hey caviaIIIII,

Om met de nOObmode te spelen moet je een nieuwe savegame starten, je oude savegames zullen niet meer werken nadat je de Noobmod hebt geinstalleerd, dit is een groot nadeel aan de noobmod, gelukkig heb je je savegames gebackupt. Maarja als je hem dus wilt werken moet je alsnog een nieuwe game starten. Om de noobmod te activeren moet je op Tab drukken. Voor meer informatie kun je hier kijken.

en hoe kan ik dat *** ding verwijdere??

Dat is niet zo moeilijk, kijk maar in het topic wat ik je gaf in mijn post. Ik heb het betreffende stukje nog even gekopiëerd:

Q: Hoe deinstaleer ik de noobmode:

Als je san andreas gebackt upt heb zo als hier boven beschreven staat.

Plaats je de geback upte bestanden gewoon terug naar deze locaties:

MAIN.SCM en SCRIPT.SCM. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

american.GXT. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\text

Anders moet je san andreas opnieuw instaleren.

Zo moet dat dus :)

EDIT: Ik wou deze post eigenlijk bij mijn andere voegen :puh: Moest Matthijs weer snel posten :D

>>> Door Dutchy3010: Wat is er dan fout gegaan, hij zit toch bij die andere? :engel:<<<

Geplaatst:
en hoe kan ik dat *** ding verwijdere??

Wil je hem weer deïnstalleren dan moet je je geback upte bestanden (MAIN.SCM en SCRIPT.SCM) weer plaatsen Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, en het bestandje american.GXT weer plaatsen in: Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Heb je geen back-ups gemaakt van deze bestanden dan kun je GTA opnieuw instaleren, maar je kunt de bestanden ook weer aanvragen in dit topic.

Geplaatst:

Je kunt de n00bmode inderdaad verwijderen zoals -Matthijs- en Typhoon beschreven hebben. Ik heb echter nog een ander alternatief. Ik heb in mijn bijlage een programmatje geplaatst, waarmee je hem nog makkelijker kunt verwijderen. Het programmatje werkt gewoon hetzelfde als het installatie programma, maar het heeft dit keer het tegenovergestelde effect. Het betreffende programma zit in mijn bijlage. Veel plezier ermee! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...