Nielok Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik vind hem zelf best goed gelukt wil er iemand raten mvg, Nielok Reageren
BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ja hoor weer een mooie sig van onze nielok . Ik neem aan dat deze ook bedoelt was voor die battle die er helaas nog niet van gekomen is . Je render van onze gwen vind ik vrij mooi. En je hebt der erg leuk ingepakt met je brush . Waarschijnlijk Jou zo kennende zelf gemaakt . Je lettertype vind ik leuk . Eerst zo'n hoofdletter in een andere kleur en dan normaal In een normaal formaat in het wit . Beautifull,Nice Eerste indruk : Met deze ogen keek ik ernaar> < Vandaar misschien van deze 8.9 (dit is echt mijn smaak) Tekst : Ik hoef alleen maar dit te doen > < Erg leuk gedaan 8 Kleuren : Beetje een toonig . Maar doordat je het bij die tekst zo leuk hebt laten over vloeien en omdat het bij deze sig bij elkaar past krijg je daarvoor een 8 + Punten : Ik vind de Brush erg leuk bij de render passen en vooral mooi en je ziet de overgang haast tot niet! > +0,5 < Cijfer: Sommige noemen me gek Maar sig's die het verdienen. KRIJGEN wat ze verdienen . Je krijgt Het cijfer voor de eerste indruk Plus de 0,5 . Veel plezier met je 9,4 Reageren
Froop Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hij is opzich wel goed, maar het viel me op dat de belichting in deze sig erg slecht is. Er is geen lichtbron aanwezig, dus geen vestigingspunt. Ik hoop dat je deze er nog even in zet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.