General Romanov Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 als ik gedownloade save games wil openen komt er dit gta_sa.exe has encountered a problem and needs to close, we are sorry for the inconvenience weet iemand wat is fout doe? en als ik de mod wil instaleren dat ik SA 1.0 heb dan zegt ie dat san andreas daar niet is ofzo Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Erg raar probleem ik weet nu ook niet echt snel een oplossing te verzinnen, maar het kan denk ik liggen aan het feit dat je een verkeerde San Andreas hebt, dus een verkeerde versie. Dan heb je bijvoorbeeld een V1 San Andreas en dan heb je een V2 savegame en dat gaat natuurlijk niet samen en dan krijg je helaas een error en dan sluit het spel af. Waar het ook aan kan liggen is dat je bent gaan mod(ific)eren terwijl je een Versie 2 hebt, en dit is dus niet mogelijk en dan zal je dus ook een error krijgen oftewel dat moet je dus niet doen. Ook kunnen er fouten in de bestanden zelf zitten dan is het aan te raden om San Andreas gewoon opnieuw te instaleren, tijdens de de-installatie zullen de savegames niet verloren gaan dus dat kun je gewoon doen. Dan installeer je alles weer met de originele DVD-rom en dan zou het naar behoren moeten werken. Als dat nog niet lukt kun je het natuurlijk altijd nog eens proberen, wat je naast dit nog zou kunnen doen is de Hot Coffee Patch installeren waar direct een aantal bugs gemaakt worden dit kan je downloaden op: 'Nomorehotcoffee'. Veel succes en mocht er nog wat wezen, dan kunnenw we je altijd helpen. Reageren
General Romanov Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 super bedankt! ik zal het meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.