DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Wat vind jij de Makkelijkste Missie ? Ik vind de missie Sweet & Kendl het makkelijkste. Je hoeft alleen maar te fietsen en als de Ballas Car bij je komt sta je gewoon op je rem en ga je veder fietsen. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik vind de missie Ryder het gemakkelijkste. Je hoeft alleen maar wat te lopen. Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Wear flowers in your hear (ofzoiets toch), je moet gewoon wat rondrijden, mocht wel wat moeilijker vind ik. Reageren
Twankala Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Wat vind jij de Makkelijkste Missie ? Ik vind de missie Sweet & Kendl het makkelijkste. Je hoeft alleen maar te fietsen en als de Ballas Car bij je komt sta je gewoon op je rem en ga je veder fietsen. ik vond dit juist een van de moeilijkere missies. ik ging bijna altijd dood!! :$ Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik vind TIP 555 de makkelijkste missie je hoeft allen iemand te doden auto jatten heen en terug rijden en toekijken Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 bij We Tip 555 gaat de auto altijd kapot maar ik vind Verdant Meadows makelijk of Fish In A Barrel (als die meetellen want je hoeft (bijna) nix te doen) anders Sweet & Kendl Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Missie van Ryder alleen je haar knippen en dan weg rijden bij die pizza tent .. wauw vet moeilijk de moeilijkste vint ik die polaski of zo iets te killen Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik vind de missies Fish In A Barrel van Woozie en King In Exile van Cesar het makkelijkst. Waarom? Het zijn alleen cutscenes! Bewerkt: 6 januari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Pemp Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Makkelijkste vond ik denk ik Drive-Thru en Brakin the bank at Calgulia's Die waren zeker makkijk! Aleen Braking the Bank at Calgulia's duurt heel lang das wel jammer Bewerkt: 6 januari 2007 door Pemp Reageren
Ophion Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De makkelijkste vond ik eehm, Iets met Running dog ofzo, dan moet je zo'n gastje achterna rennen en dan hem dood maken. Echt makkelijk maar wel Vet stoer xD Reageren
Blink Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De makkelijkste vond ik eehm, Iets met Running dog ofzo, dan moet je zo'n gastje achterna rennen en dan hem dood maken.Echt makkelijk maar wel Vet stoer xD Running Dog bedoel jij! De makkelijkste missie vind ik Stoaway, dit is ook gelijk mijn lievelings missie. Reageren
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Tagging up turf 100% de makkelijkste Reageren
Jallah Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De maakelijkste is als je in San Fierro die 2 gasten moet ophalen, Jethro en Zero Reageren
Michiel23 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ryder. Alleen je haar knippen pizza vreten en klaar... Owja en dan komt die Pizzaverkoper achter je aan, maar ff flink het gaspedaal intrappen en weg ben je. Bewerkt: 6 januari 2007 door Michiel23 Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Tagging up turf100% de makkelijkste Vind je? Ik heb hem zo'n 3x moeten doen omdat ik een tag niet vond en de politie me de hele tijd neerknalde. Nee, de makkelijkste is gewoon wear flowers in your hear en nog een paar anderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.