Silverbyte Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Photo Opportunity, eerst een enorm stuk rijden, om vervolgens alleen wat foto'tjes te hoeven nemen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik kies geen missie van in het begin...Snail Trail is wel makkelijk. En Grove4Life ook wel Reageren
cheizz Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 ik vondt beachparty simpel gewoon ff dansen, busje jatten, weg karren en zorgen dat je niet kapot geschoten wordt, maar de missies in het begin zijn het simpelst maar dat zijn nog een soort introduction missies. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Zeker de missie van Ryder en tagging up turf Reageren
SA_11 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Verdant Meadows hoef je alleen maar een vliegveld te kopen Dam and Blast alleen maar die bommen plaatsen en die ventjes binnen in neersteken meer niet Reageren
weci Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind de missie van Ryder het makkelijkst. Makkelijker kan niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.