Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi :).

Aangezien ik nu de missie The Exchange voor de boeg heb , en die al 5 keer na elkaar is mislukt , post ik hier maar eens een topic.

Ik heb met de zoekfunctie reeds dit subforum doorzocht op " the exchange " maar iedere keer kwam ik uit op mensen met als probleem het terugbrengen van de truck naar Diaz.

Ikzelf heb echter een probleem met het neerschieten van Gonzales' zijn mannetjes.

De tijd is iedere keer op als ik nog 3 / 4 mannetjes moet neerknallen ...

Hoe kan ik sneller en efficienter schieten ?

Alvast bedankt!

Nicsan

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet veel oefenen zodat je precies weet waar de mannetjes zitten. Als je dat eenmaal weet moet je snel van mannetje naar mannetje kunnen wisselen. Dus gewoon een kwestie van oefenen eigenlijk. Lukt het nou echt niet dan kan je nog overwegen om je savegame hier te posten zodat iemand anders de missie voor je doet.

Greetz, Clowntje_93 :clown:

PS: Raadpleeg WikiGTA anders even. Succes! :tu:

Bewerkt: door Clowntje_93

Zorg allereerst voor een sterk wapen en zoek een goede plek, niet te dichtbij zodat je dood gaat en ook zeker niet te ver weg dat ze niet dood gaan. Nu neem je ze in het vizier met R en vuur je met O. Is hij eenmaal dood houd je gewoon de R toets ingedrukt en druk je op het pijltje naar links of naar rechts en je richt nu automatisch op een ander poppetje. Het handigste is dus gewoon om de R en O toets gewoon ingedrukt te houden en constant op het pijltje naar links of rechts op het D Pad drukken. Hiermee moet het lukken, veel succes erbij!

Bewerkt: door Advancegta

@ Advancegta: Die missie moet met een Sniper Rifle. Daarmee kan je niet locken. EDIT: Oh ja je moet in het begin gelijk een stukje naar voren rennen want je hebt vast gemerkt dat er ook een mannetje op het dak achter jouw groep staat. Als je een stukje naar voren loopt kan je die makkelijker raken. En als je die dan eerst schiet, werk je alle mannetjes af van rechts naar links(als je begrijpt wat ik bedoel). Nogmaals: succes.

Bewerkt: door Clowntje_93

Ik zal maar eens wat tips geven. Dit is een frusterende missie die me soms echt tot wanhoop heeft gedreven. Als eerste moet je even op je radar kijken, waar die mannetjes zich bevinden. Dus je moet een route uitstippelen. Ik begon bijvoorbeeld aan de rechterkant. Als advies kan ik je meegeven om aan de linker of de recherkant te beginnen, omdat daar het struikelblok zit. Die mannetjes in het midden zijn makkelijk te raken. Je moet in een goede schietpositie staan. Als je maar een stapje verkeerd doet, kan je die man niet goed raken. Soms moet je een stapje naar voren, achteren, links of rechts doen om een man te raken. Die mannetjes blijven soms niet stilstaan. Als je deze missie toch niet kunt halen, dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen.

Bewerkt: door Colonel Cortez

Ok , ik probeer dadelijk de missie nogmaals ;).

Dit keer met het grote geschut : bazooka's!

Hopelijk lukt het deze keer wel ;).

[ edit ]

Bedankt voor deze talrijke reacties maar het lukt nog altijd niet!

Ik probeer het vanavond in bed eens ofzo ( lekker relaxt :D !).

En als het dan nog niet lukt dan post ik hem wel in het " Savegame - Aanvraag " topic ;).

Maar als ik dan mijn savegame wil posten in het aanvraag - topic , moet ik dan de volledige map 'ULES00502S92F0' kopieren of enkel een bestand dat in die map zit ? ( Zoja , welke bestand :D ? )

Ik heb hem gepost in het " Savegame - Aanvraag " Topic ;).

Mensen die willen mogen altijd een poging wagen ;).

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Nicsan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...