The GamerII Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Oeps, ik ben ook niet de slimste. Vraag het maar aan dutchy, die kan je zeker helpen >>> Door Bling: Als je de oplossing niet weet, zie ik ook geen reden om te posten. Bovendien weet ik dat je hem (IRL?) kent, dus had je hem dit laatste verzoekje (deze post) ook over msn, etc kunnen vertellen. <<< Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik denk dat je San Andreas op een verkeerde manier van je PC verwijderd hebt. In ieder geval niet via configuratiescherm > software. Wat je zou helpen is om San Andreas via je register te verwijderen. Dit is wel helemaal op eigen risico en sterk af te raden als je niet weet wat je doet ! Ga naar Start > Uitvoeren > typ 'regedit' Selecteer Deze Computer en druk op Bewerken > Zoeken. Typ dan in je zoekbalk San Andreas en verwijder alles waar San Andreas in voorkomt. Verwijder alleen als je het echt zeker weet! Als je het verkeerde verwijderd kan er vanalles mis gaan met je pc, dus doe voorzichtig.. Reageren
rotje333 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 okeej ga het probere k zal heel erg voorzichtig zijn Reageren
rotje333 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 het lukt niet ik heb alles verwijdert waar san andreas in staat (goddank me comp doet het nog ) maar wat nu!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.