mussepower Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik heb gta vice city gekocht. Toen heb ik een paar mods er opgezet. En nu doet ie het niet meer. Hij geeft een fout melding en dan moet je tussen "verzenden"en "niet verzenden" kiezen. Wat kan ik daar aan doen want als ik dit wist zou ik heb niet gekocht hebben. BVD Shandro Bewerkt: 6 januari 2007 door mussepower Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik begrijp nix van wat je zegt maar het komt er denk ik op neer dat je mods erin zet op de originele versie en nu doet de Originele versie ut niet meer? maar we mogen hier niet praten over iligale dingen dus ff iets duidelijker zijn Reageren
mussepower Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Uitleg gewijzigt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb gta vice city gekocht.Toen heb ik een paar mods er opgezet. En nu doet ie het niet meer. Hij geeft een fout melding en dan moet je tussen "verzenden"en "niet verzenden" kiezen. Wat kan ik daar aan doen want als ik dit wist zou ik heb niet gekocht hebben. BVD Shandro Kijk, ik weet niet gek veel van modden maar als die fout wordt gegeven zijn er voor zover ik weet twee mogelijkheden. Een mogelijkheid is dat de mod niet goed is, dus het zou slim zijn om hier even te vertellen welke mods je hebt geïnstalleerd. Een tweede optie is dat je de mod niet goed, of volledig hebt geïnstalleerd. Om de mods weer te kunnen deïnstalleren heb je je originele bestanden weer nodig, als je dus back-ups hebt gemaakt kun je de overschreden bestanden dus weer vervangen. Heb je geen back-ups gemaakt, maar weet je welke bestanden je hebt overschreden dan kun je hier bestanden aanvragen. Natuurlijk kun je ook gewoon Vice City weer even opnieuw instaleren, dit lijkt me het beste idee omdat je zo voorkomt dat je iets vergeet. Na een schone installatie kun je het weer gaan proberen met mods, denk er echter wel om dat je goed de readme leest, back-ups maakt, en dat je niet teveel mods installeert, zo raak je de controle erover namelijk kwijt. Reageren
mussepower Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) ok Ik had ong. 3 auto geinstalleerd en in motor En de update van vice city. En ik heb ze geinstalleerd met GTA MOD installer. Edit: Weet niemand dit? Ik heb nu geen update geinstalleerd en nu doet ie het wel maar nog niet helemaal goed. Want mijn auto (dukes)hoort oranje te wezen maar is zwart! Hoe kan dat!? Groeten Bewerkt: 7 januari 2007 door mussepower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.