kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoim ik zoek een paar mods 1 dat je een magneet onder de heli hebt 2 dat je alle voertuigen kan tune(of de meeste dan) 3 meer voertuigen in gta (ALS HET KAN DAN) 4 nog iets wat leuk is !>!>!>IK WIl MODS DIE NIET SCHADELIJK ZIJN VOOR MIJN PC<!<!<! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoim ik zoek een paar mods1 dat je een magneet onder de heli hebt 2 dat je alle voertuigen kan tune(of de meeste dan) 3 meer voertuigen in gta (ALS HET KAN DAN) 4 nog iets wat leuk is !>!>!>IK WIl MODS DIE NIET SCHADELIJK ZIJN VOOR MIJN PC<!<!<! 1) De mod dat je een magneet onder de Leviathan krijgt kan je hier downloaden, vergeet niet om back-ups te maken van je bestanden. 2) Je kan hier de mod downloaden waarmee je elke auto kan modden, ik heb hem wel eens geïnstalleerd maar toen vloog hij eruit toen ik sommige auto's wou modden, pas dus goed op en maak ook hier back-ups van je bestanden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat hem wel is. 3) Misschien is deze mod iets voor jou, volgens de beschrijving rijden er meer en betere auto's rond. Reageren
kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) voor vraag 1 is e reen directe downl;oad want ik oet kiezen ui 3 verschillende ps kan ik alle mod tegelijk doen? Bewerkt: 6 januari 2007 door kevin software Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik denk niet dat je ze alle drie tegelijk kan doen, want ik heb het vermoeden dat ze alle drie Main.scm aanpassen. Ik heb wel niet zo veel verstand van modden, maar volgens mij gaat het niet. Reageren
Jorair Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb voor de eerst vraag wel een mod, het is een goede mod waarbij er onder elke helikopter een magneet komt te hangen. Zelfs onder de hunter. Je kan hem hier downloaden. Je hoeft niet bang te zijn dat hij schadelijk is voor je pc, ik heb hem zelf ook en hij werkt perfect. Er zit ook een goede korte handleiding voor het installeren bij zodat je in principe niets fout kan doen. Reageren
kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 war moet ik dat bestand neerzetten ps maakt het uit welke versie ik heb van gta?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.