Jump to content

Welke gang ?

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Welke gang zou jij kiezen als je van te voren bij Gta SanAndreas had mogen kiezen ?

Orange Grove Families

The Ballas

Los Santos Vagos

en warom dan ?

ik zou kiezen voor The Ballas want die hebben best wel mooie kleding en auto's

Geplaatst: (bewerkt)

ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoort

ik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!!

mvg 60

EDIT: deze gangs zijn er ook nog:

-triads

-da nang boys

-san fierro rifa

-los santos aztecas'

-italian maffia

Bewerkt: door 60
Geplaatst:

Ik zou kiezen voor Los Santos Vagos. Die vette Low-Riders. Vooral hun mexicanse Sfeer vind ik wel vet. Met die uitspraken enzo. Maar ik heb geen probleem met Groove Street enzo.

Greeetzzz 8)

Geplaatst:
ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoort

ik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!!

mvg 60

-triads

-da nang boys

-san fierro rifa

-los santos aztecas'

-italian maffia

Weet ik .. maar Orange grove families en the ballas en Los santos vagos zijn wel de belangrijkste in het spel :Y

owja en the triads ook nog wel :puh:

nou welke gang kieze we nou ? :puh:

als je nog helemaal nix van het verhaal weet .. welke gang kies je dan

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<<

Geplaatst:

je mag niet dubbel posten............ :sst::sst:

EDIT: wacht geduldig na een poosje posten mensen wel :)

>>> Door Dutchy3010: Graag je commentaar voor je houden, daar zijn de moderators voor.<<<

Geplaatst:

De Orange Grove Families gewoon. Ze zijn aardig hebben mooie kleding en op het eind van het spel ook nog goede wapens. :Y

Geplaatst:

mvg 60

-triads

-da nang boys

-san fierro rifa

-los santos aztecas'

-italian maffia

Het is niet bekend of ze Brian vermoord hebben ;)

Ik zou natuurlijk gewoon voor Grove Street gaan, een kleine gang die later uitgroeid tot een grote familie.

Geplaatst:

mvg 60

-triads

-da nang boys

-san fierro rifa

-los santos aztecas'

-italian maffia

Het is niet bekend of ze Brian vermoord hebben ;)

Ik zou natuurlijk gewoon voor Grove Street gaan, een kleine gang die later uitgroeid tot een grote familie.

Traids, professionele criminelen

Geplaatst: (bewerkt)

Orange Grove Families

4 Life

Edit ==> waarom ? omda da een coole gang is Ballas zijn dikke ***** en Die Mexikanen met hun geel doekje vind ik dom :puh:

Bewerkt: door Cenzy
Geplaatst:

Ik zou de Triads kiezen ze zien er uit als een ciqe huurmoordenaar en je rijden in snelle wagens die je nog sneller en vetter kan maken

en de ballas vind ik shitzooi een hele dikke dan eentje die denk dat het winter is en een met een dom hoofddoekie

Geplaatst:

Als ik tussen die drie moet kiezen, kies ik de Los Santos Vagos. Ik vind die latino's gewoon wel grappig.

Geplaatst:

ik kies voor orange grove families

en hier is ook al een pol over (van mij) op deze pagina is dit dan niet dubbel??? :slotje:

Geplaatst:

Maakt mij eignelijk niet uit , ik vind ze allemaal wel cool alleen soms is de ene weer iets meer irritant dan de ander ;)

Geplaatst:

De Vagos of inderdaar OGSF. De Vagos-leden zien er gewoon wreed uit 8) En ik kan ook Spaans: ¿Que Paso? En ¡Pendejo! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...