Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hey Welke gang zou jij kiezen als je van te voren bij Gta SanAndreas had mogen kiezen ? Orange Grove Families The Ballas Los Santos Vagos en warom dan ? ik zou kiezen voor The Ballas want die hebben best wel mooie kleding en auto's Reageren
60 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoort ik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!! mvg 60 EDIT: deze gangs zijn er ook nog: -triads -da nang boys -san fierro rifa -los santos aztecas' -italian maffia Bewerkt: 6 januari 2007 door 60 Reageren
paul007 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik zou kiezen voor Los Santos Vagos. Die vette Low-Riders. Vooral hun mexicanse Sfeer vind ik wel vet. Met die uitspraken enzo. Maar ik heb geen probleem met Groove Street enzo. Greeetzzz Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoortik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!! mvg 60 EDIT: deze gangs zijn er ook nog: -triads -da nang boys -san fierro rifa -los santos aztecas' -italian maffia Weet ik .. maar Orange grove families en the ballas en Los santos vagos zijn wel de belangrijkste in het spel owja en the triads ook nog wel nou welke gang kieze we nou ? als je nog helemaal nix van het verhaal weet .. welke gang kies je dan >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
60 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 je mag niet dubbel posten............ EDIT: wacht geduldig na een poosje posten mensen wel >>> Door Dutchy3010: Graag je commentaar voor je houden, daar zijn de moderators voor.<<< Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik ga eigenlijk voor Triads met Wuzi, lekkere stoere gasten in strak pak met zonnebril Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De Orange Grove Families gewoon. Ze zijn aardig hebben mooie kleding en op het eind van het spel ook nog goede wapens. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoortik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!! mvg 60 EDIT: deze gangs zijn er ook nog: -triads -da nang boys -san fierro rifa -los santos aztecas' -italian maffia Het is niet bekend of ze Brian vermoord hebben Ik zou natuurlijk gewoon voor Grove Street gaan, een kleine gang die later uitgroeid tot een grote familie. Reageren
Jallah Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ballas zij de ergste ze zijn overal en schieten met zen 4 tot wel 7en man op je kort om het is een k*t gang en ze hebben je broer en moeder vermoort ik zou de vagos kiezen leker een mexikaanse gang met hermes en leuk geel kleurtje net als de cubans/cabrones die vond ik ook cool en zij lijken er op!! mvg 60 EDIT: deze gangs zijn er ook nog: -triads -da nang boys -san fierro rifa -los santos aztecas' -italian maffia Het is niet bekend of ze Brian vermoord hebben Ik zou natuurlijk gewoon voor Grove Street gaan, een kleine gang die later uitgroeid tot een grote familie. Traids, professionele criminelen Reageren
Cenzy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Orange Grove Families 4 Life Edit ==> waarom ? omda da een coole gang is Ballas zijn dikke ***** en Die Mexikanen met hun geel doekje vind ik dom Bewerkt: 7 januari 2007 door Cenzy Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zou de Triads kiezen ze zien er uit als een ciqe huurmoordenaar en je rijden in snelle wagens die je nog sneller en vetter kan maken en de ballas vind ik shitzooi een hele dikke dan eentje die denk dat het winter is en een met een dom hoofddoekie Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Als ik tussen die drie moet kiezen, kies ik de Los Santos Vagos. Ik vind die latino's gewoon wel grappig. Reageren
michelIII Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik kies voor orange grove families en hier is ook al een pol over (van mij) op deze pagina is dit dan niet dubbel??? Reageren
Forgotten Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Maakt mij eignelijk niet uit , ik vind ze allemaal wel cool alleen soms is de ene weer iets meer irritant dan de ander Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 De Vagos of inderdaar OGSF. De Vagos-leden zien er gewoon wreed uit En ik kan ook Spaans: ¿Que Paso? En ¡Pendejo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.