Koen729 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Triads of de Varrios Los Aztecas, maar de Grove Street is ook goed hoor Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Ik vindt het goed bij de Grove Street, zolang CJ maar niet bij de Ballas is! Verder vindt ik alle gangs goed, zolang ze maar niet op me schieten . en de ballas vind ik shitzooi eentje die denk dat het winter is GTA SA speelt zich af in januari GTA-Freak2 Bewerkt: 8 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Als ik eerlijk zou moeten zijn *bang dat CJ mij hoort* de Ballas sorry Grove Street . maar je tegenstander zijn gewoon perfect Bewerkt: 10 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Suburban Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 los santos aztecas, vanwege de lowriders. En ze hebben vette kleding en zijn niet al te groot ( help ik ze naar de top ) Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik zou bij m'n eigen gangetje blijven (grove street famelies), je broer en heel je omgeving zitten erin en op mijn spel hebben ze alles veroverd Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 De Orange Grove Families en de Traids. Met die basketbal kleren, en de traids in dure pakken. Greetz, GTA Monster Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 niemand ownt de OGS homies Reageren
PB_soldier Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 orange grove street. lijkt een beetje op mijn click en lijkt op die dope negers van nwa uit compton. Reageren
Swiggers Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) idd ik zou ook de orange grove street familie kiezen ORANGE GROVE STREET PWN'AGE!!!! Bewerkt: 10 januari 2007 door swiggers Reageren
maikel jonson Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik zou ook kiezen voor de orange grove street lekker drive by's doen op de balas met de homies gaan eten en opeens komt er een vijandige gang voorbij WEGWEZEN en een van de homies zegt: ''hey i didint finish my fries"" ECHT COOL GEWOON Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Wel raar eigenlijk dat iedereen de Orange Grove Street Families zegt .. want als je bij SanAndreas gewoon een balla was geweest dat had je ook niet anders geweten .. Reageren
PB_soldier Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 dat zeg jij maar ik zie zo hoe ze zijn aan de kleren en hoe ze lopen en waar ze lopen vooral. grove street 4 life Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ja owkee iedereen zijn eigen mening Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.