Jump to content

longest wheelie!

gtadealer

Recommended Posts

Leuke topic maar aangezien ik de laatste tijd weinig tijd heb om zulke dingen te kunnen beantwoorden heb ik toch even VCS opgestart en even snel gespeelt het was voor heel even want ik moest weer weg natuurlijk

maar wat sta ik hier toch te praten ik zal het wel even vertellen

Ik heb 4324 meter een willie gedaan op een Bike time iets in 2 minuten volgens mij of minder zo goed herinner ik me de tijd niet meer maar ik zal het wel nog eens proberen wanneer ik genoeg tijd heb :D

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Kan iemand even zeggen hoe je precies een wheelie (en stoppie, zo heet het toch? :$ ) maakt? :$ :puh: Het lukt mij niet :?

Het is heel simpel, het handigste is om de Directional Buttons in te stellen maar ook met de Analoge Stick is het mogelijk. Voor een wheelie doe je niet meer dan de Analoge Stick naar achter halen terwijl je gas geeft op een motor. Het verstandigste hiervoor is om niet pas een wheelie te gaan doen indien je heel veel snelheid hebt, hetzelfde geld ook voor de stoppie. Een stoppie is in mijn ogen ietjes moeilijker maar ook zeker uit te voeren. Je zorgt hierbij voor een niet al te hoge snelheid, je doet hem het best met een PCJ-600 of een Sanchez. Maargoed, je komt dus zachtjes aanrijden en je drukt op de rem, dit is het vierkantje. Tegelijkertijd druk je de Analoge Stick naar boven, precies andersom als bij een Wheelie dus. Nu leunt Vic naar voren en doet hij de stoppie, je zult hiervoor mogelijk een aantal keren moeten oefenen voordat het werkelijk lukt. Ik wens je er veel succes en plezier bij!

Delen op andere websites

Kan iemand even zeggen hoe je precies een wheelie (en stoppie, zo heet het toch? :$ ) maakt? :$ :puh: Het lukt mij niet :?

Een Wheelie kan je het beste maken op de Sanchez of de PCJ-600. Zorg dat je veel ruimte voor je hebt en geef gas. Als je eenmaal op snelheid bent moet je de analog-stick langzaam naar achter halen, zodat je voorwiel omhoog gaat. Als je dit te snel of te langzaam doet dan lukt het niet of dan val je. Een goed gebied is dan ook het vliegveld, waar je veel ruimte voor je hebt.

Dan een stoppie. Die kan je het beste maken op de Sanchez. Geef gas en zorg dat je erg hard gaat. Een handig truckje om nog iets harder te gaan is de analog-stick half naar voren te drukken, nu zul je voorover leunen. Als je eenmaal op snelheid bent, rem je met R1 en dan druk je analog-stick naar voren. Nu maak je een officieel stoppie ;)

Edit: Erg laat :engel:

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

even een vraagje:hoe kan je in hemelsnaam een weelie maken van wel 3 minuten of langer!?

ik weet niet of dit grapig is(lijkt mij wel als ik dit tophic zo lees)...ik heb namelijk gitstere mijn recoor verbroken met maarlieft 7 seconden weelie... :duh: ik was er natuurlijk erg blij mee mmaar als ik dit zo lees.........

Delen op andere websites

even een vraagje:hoe kan je in hemelsnaam een weelie maken van wel 3 minuten of langer!?

ik weet niet of dit grapig is(lijkt mij wel als ik dit tophic zo lees)...ik heb namelijk gitstere mijn recoor verbroken met maarlieft 7 seconden weelie... :duh: ik was er natuurlijk erg blij mee mmaar als ik dit zo lees.........

Je bent niet de enige hoor, mijn longest wheelie is 8 seconden, 3 minuten kan volgens mij gewoon nooit tenzij je bochten kan nemen.

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ja en ik deed het op een free way:p tuurlijk en volgens mij kun je op een bmx niej eens weelie en stoppie doen:p(heb mijn record verbroken naar 16 sec:P naa 10 keer proberen) :D

>>> Door SummerBase: Pas in het vervolg gewoon je oude berichten aan, dit voegt niks toe aan het topic. Dus even in het algemeen; 'Post alleen als je nog niet je tijd gepost hebt, pas anders je bericht gewoon aan'. Tevens behoren deze posts bij de categorie onnodig, let er in het vervolg op. ;)<<<

Delen op andere websites

De wheelies gaan het besten op een sanchez, als je goed oefent kan je mooie tijden neerzetten.

Hier zijn een paar foto's van mijn wheelies:

Mijn beste, hierbij heb ik bijna een rondje door Vice city gedaan. :D

snap0159bx.png

snap0129dd.png

snap0205vd.png

En als laatste mijn beste stoppie.

snap0216ey.png

-------------------------------------------------------------------------------

Om een lange stoppie te doen moet je remmen, en naar voor leunen tegelijk. Nu stop je met remmen en met wat geluk kan je een tijdje uitbollen.

Je kan niet sturen, probeer dit dus op het vliegveld.

:cya:

>>> Door SummerBase: Ik heb zonet verteld dat er niet offtopic gepost mag worden hier, dus dan geldt dat ook voor jouw natuurlijk, ik heb de berichten even samengevoegd voor je. Zodat je weer aan de regels voldoet in dit topic. :)<<<

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

cool, en hoe kan je dan zolang stoppie doen?, als ik stoppie doen druk ik heb vierkantje(rem)en dan na 6 sec ofsow rijd het weer op twee wielen :?

(en summerbase ik snap je bericht niet egt :*D )

>>> Door SummerBase: Ik zal het nog wat duidelijker uitleggen. Het gaat er om dat je in dit topic uitsluitend je beste tijd post en niet offtopic gaat. Je mag dus in principe in een korte tijd niet meer dan 1 bericht posten. Dus dan spreken we nu af: 'Je post niet meer offtopic in dit soort topics'. Vertel dus niet bij iedereen dat hij een mooie tijd heeft en vraag ook niet 'hoe kan ik dat ook?'. Ik heb er vertrouwen in dat je jezelf op dit punt verbeterd. :)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...