kevin software Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ik heb noob mode kan ik het ng verwijderen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ik heb noob mode kan ik het ng verwijderen? Ik heb hier een oplossing: Wil je hem weer deïnstalleren dan moet je je geback upte bestanden (MAIN.SCM en SCRIPT.SCM) weer plaatsen Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, en het bestandje american.GXT weer plaatsen in: Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Heb je geen back-ups gemaakt van deze bestanden dan kun je GTA opnieuw instaleren, maar je kunt de bestanden ook weer aanvragen in dit topic. Of je kan ook de uninstaller gebruiken, die kan je hier downloaden. Het is automatisch, dus het werkt hetzelfde als de installatie van de n00bmode, alleen gaat die averechts. Met dank aan Bling. Overigens kun je het beste de volgende keer even de zoekfunctie gebruiken, dit is namelijk al het zoveelste topic. Bewerkt: 6 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.