gtadealer Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 als je de L en R indrukt kijk je achter om sprint als je achterom kijkt en vic rent als een ×××
deagle Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ja , dat kan misschien komen omdat het model van R* niet zo goed is gemaakt ... Maar , is het nodig om over zo'n kleinigheid een topic over te maken ? Verder is dit nogal een onnodig topic , dus moderators ; een slotje ? Bewerkt: 6 januari 2007 door Nicsan
Clowntje_93 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Hehe, ik ga het nu uitproberen. EDIT: Haha maar het ziet er wel grappig uit hoor. Goed gevonden gtadealer! Bewerkt: 6 januari 2007 door Clowntje_93
SummerBase Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik gooi dit topic op 'slot', omdat het geen goede bijdrage heeft aan het forum en dit is gewoon een fout in het spel, net zo als heel veel anderen fouten. Het hoofd moest natuurlijk naar voren staan inplaats van naar achteren, en ik heb even de titel aangepast, omdat ik het niet gepast vindt om met dat soort woorden mensen met die beperking te benaderen. Ben je het niet eens met het slotje? Stuur me een 'Persoonlijk Bericht'.
Recommended Posts