60 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 is er een mod ofzo waar je player (cj) vervangt met een opdracht gever (het liefts: sweet,ryder,smoke,cesar,sal,gangmembers: grove,vagos,aztecas,triads,rifa,vietnamese,mafia,ballas) maar het moet wel automaties geinstaleert worden niet dat je alles hand matig moet doen want daar snap ik nix van iets waar je op kunt dubbel klikken en het utomaties instaleert en gta sa op kunt starten alvast heeeeeeeeeeeeeeeeel bedankt 60 Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Volgens mij zijn die mods er niet. Dit omdat het juist moeilijk te maken is, doordat CJ uit meerdere delen bestaat. Wel heb ik ergens een mooie mod gezien dat je Claude word, van GTA III. Ik weet alleen niet waar die te downloaden is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een vette mod die ikzelf ook gebruikt heb. Het gaat om de; 'San Andreas Player Selection Screen v0.7 Mod.' Die mod kan je hier downloaden, je kan in heel wat skins, met name van de hoofdpersonen in het spel zoals; Big Smoke, Ryder, Sweet, OG Loc. Je kan volgens mij in haast elke sin van een personage in GTA, ik heb zelfs Zero erbij zien staan. Je mag overigens geen andere mods hebben geïnstalleerd, heb je die wel dan lijkt het me handig die eerst even te verwijderen. Ik moest volgens mij een nieuwe game starten, dus het kan zijn dat de savegames het niet meer doen, houd daar rekening mee, en maak s.v.p. back-ups. @ Hieronder; ja, er zit een automatische installer bij. Bewerkt: 6 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
60 Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) is ie automaties?? EDIT: eej cool maar waar zijn alle gangs gebleven en waarom kan je geen missies doen en wt doen de peds raar allemaal door elkaar..... EDit: is er ook zoiets voor gta vice city (Matthijs) ??? Bewerkt: 6 januari 2007 door 60 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Met Player Selection kan je inderdaad geen missie of whatsoever doen. Je kan wel overal in, maar dat is alles. Verder kan je dus alleen een beetje free-roamen... En probeer geen oude savegames te laden, dan crasht SA en is het heel moeilijk hem weer weg te krijgen... Reageren
60 Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 waar kun je overal in ik ben al in jizzy's club geweest maar welke zijn er nog meer??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.