Jump to content

Rijden met een auto op je vrachtwagen


mussepower

Recommended Posts

Je bedoelt waarschijnlijk de Packer. Daar kan je wel auto's opzetten, maar niet dat ze blijven staan. In SA is dit wel gemaakt, dan is het met veel moeite voor elkaar te krijgen, maar in Vice City is het niet mogelijk om voertuigen op de Packer te laden, en ze zo mee te nemen.

Het is overigens met geen enkel voertuig mogelijk om een ander voertuig mee te nemen in GTA VC.

Link to comment
Delen op andere websites

In SA is dit wel gemaakt, dan is het met veel moeite voor elkaar te krijgen.

Hoe, als ik vragen mag, kan je dat doen dan? Of is dat alleen in die Heist-missie, dat je die politiemotoren moet stelen?

Ik heb trouwens wel eens gezien dat je bijvoorbeeld een Bandito op een DFT 30 kan zetten, met behulp van heftrucks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoort meer in SA thuis, maargoed.

Met de Towtruck en de Tractor kan je andere voertuigen verslepen.

Je kunt met Trucks ook trailers verplaatsen, of van die baggagekarretjes op het vliegveld.

Je kunt ook met de Packer een voertuig eropzetten, deze blijven langer staan dan de versies van VC en GTA3, maar echt lang ook niet.

Nu weer terug naar VC, daar is het onmogelijk, en kan je andere voertuigen alleen verplaatsen door er tegen aan te gaan botsen en beuken totdat ze van plek veranderen, maar dit telt niet echt mee met "een voertuig verplaatsen d.m.v. een ander voertuig".

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoort meer in SA thuis, maargoed.

Met de Towtruck en de Tractor kan je andere voertuigen verslepen.

Je kunt met Trucks ook trailers verplaatsen, of van die baggagekarretjes op het vliegveld.

Je kunt ook met de Packer een voertuig eropzetten, deze blijven langer staan dan de versies van VC en GTA3, maar echt lang ook niet.

Nu weer terug naar VC, daar is het onmogelijk, en kan je andere voertuigen alleen verplaatsen door er tegen aan te gaan botsen en beuken totdat ze van plek veranderen, maar dit telt niet echt mee met "een voertuig verplaatsen d.m.v. een ander voertuig".

Hoe kun je dat doen met een tractor dan? Volgens mij kun je niks met een tractor behalve (heel sloom) rijden.

Met een Towtruck kan het idd, het is vooral leuk om dan een 'trein' van towtrucks te maken en dan in de voorste te gaan rijden,echt vet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gaf even uitleg over hoe het in andere GTA's wel kan, probeer dan niet meteen daarover door te gaan, dat is San Andreas, hier gaat het over VC. In GTA Vice City is het niet mogelijk om met een vrachtwagen, of welk voertuig dan ook een ander voertuig te verplaatsen, punt uit. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen. Er zijn naar mijn weten ook geen mods voor gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...