Jump to content

gta_set fout in mijn San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Mensen, ik heb San Andreas al heel lang en ik heb al altijd de problemen kunnen oplossen maar nu zit ik stokvast, San Andreas start dus niet meer op vanaf dat ik iets aan de instellingen verander dwz de resolutie of iets van de besturingen. het is heel onpretig spelen op 640x480... het zit wel zo als ik gta_set verwijder (in San Andreas user filles) dan start het wel terug op. Ik vind dit bijzonder klote omdat ik net heel mijn systeem heb geupgrade en nu wil ik San Andreas eens hoog spelen!

Graag een oplossing tim

Geplaatst:
klik bureaublad aan klik rechtermuisknop klik eigenschappen klik instelling en verander het daar

Ik veronderstel dat je bedoelt klik de shortcut aan? en verander het daar??? wat veranderen?

Geplaatst:

chivu bedoelt de resolutie aanpassen in het Windows eigenschappen centrum, maar dat is het probleem van Tim Van Vynckt ook helemaal niet. Het probleem zit hem in zijn San Andreas niet in zijn Windows, dus daar hoeven we echter volgens mij niet te zoeken. Zelf weet ik niet zo snel een oplossing, maar ik kan wel wat logische redenen opnoemen waar het mee te maken kan hebben. De GTA_SA.set kan kapot zijn en daarvoor kan hij niet goed configureren. De Instellingen van Windows kunnen niet goed staan en misschien blokeren ze het om games een andere resolutie te geven, echter lijkt me dit niet een echte oorzaak, maar het zou kunnen.

Ook kan het zo wezen dat het spel zelf niet meer naar behoren functioneert, probeer het spel opnieuw te installeren en misschien werkt het dan wel. De savegames blijven dan wel bewaard dus daar kan het niet zo aanliggen, verder zou je ook even de zoekmachine kunnen gebruiken, want dit probleem is volgens mij al eens eerder behandelt. Ik wens je naast dit veel succes en mochten er nog op of aanmerkingen zijn dan hoor ik dat uiteraard graag.

Geplaatst: (bewerkt)

dan denk ik dat je dit bedoeld:

start GTA SA

- Dan ga je naar Options -> Display -> Advanced -> resolution en daar scroll je dan (muiswieltje) tot je de juiste resolutie hebt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar probeer eens dezelfde opties te selecteren als in de bijgevoegde screen of als in jouw screen

Bewerkt: door chivu
Geplaatst:

waarschijnlijk een kras op jou cd

probeer met wat product of een zacht vochtig doekje of laat het repareren

waarschijnlijk een kras op jou cd

probeer met wat product of een zacht vochtig doekje of laat het repareren

oei sorry

dit antwoord moest in een ander toppic staan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...