tonio Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik ben nu bijna bij het einde en moet nu ales veroveren maar hoe kan je er voor zorgen dat het groenen gebied donker groen word ( zodat er meer mensen zijn) Reageren
gta boy Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 dotn now ben nog aan het zoeken voor de sprai dingen die je mot over spria Reageren
tonio Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 maar op de een of andere maneer klan je er ook voor zorgen dat er meer mensen in zoon gebied komen Reageren
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik ben nu bijna bij het einde en moet nu ales veroveren maar hoe kan je er voor zorgen dat het groenen gebied donker groen word ( zodat er meer mensen zijn) als je in een paars/geel gebied moet je een paar gangsters neerschieten en dan veroorzaak je een gangwar als je deze wint komen er automatisch mensen van de Grove Street Family's in dat gebied rond te lopen Reageren
tonio Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 dat is logies maar als je gaat kijken bij jou huis dan is het heel erg groen en kijken bij een ander gebied is het meestal veel minder groen en hoe krijg je dat voor elkaar dat er bij die andere gebieden ook meer groen worden ( want dan lopen er dus meer mensen van jou gang) Reageren
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik zou het niet weten Reageren
tonio Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 wrom geef je dan antwoord :blink: Reageren
tonio Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 als je gaat kijken bij jou huis dan is het heel erg groen en kijken bij een ander gebied is het meestal veel minder groen en hoe krijg je dat voor elkaar dat er bij die andere gebieden ook meer groen worden Reageren
DavyVL Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 ik zelf weet het zeker niet, want ik ben nog niet zo ver in het spel, na welke missie kun je gangwars houden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.