lance vacnce Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoe sla je een savegame op in je psp?? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik wil je eerst van harte welkom heten op het forum. Je kan helaas geen savegames opslaan op je PSP zelf. Je moet een geheugenkaart hebben als je een spel wil opslaan. Als je dat niet doet, dan verlies je de progressie die je dan had geboekt. Er zijn verschillende geheugenkaarten voor de PSP ontworpen om savegames en andere zaken op te kunnen slaan. Op de website van consoleshop.nl vind je meer informatie over die geheugenkaarten. Reageren
lance vacnce Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ahja en hoe sla je dat op op je memorycard?? alvasts bedankt Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 In Vice City Stories kun je de savegame op 33 plaatsten opslaan. Je kunt je savegame op drie savehouses opslaan en als je alle 30 Empire Buildings in bezit hebt, dan kun je daar ook je savegame opslaan. In Vice City Stories moet je eerst naar binnen lopen in een Empire Building of een Savehouse om op te kunnen slaan. De Emipre Buildings die van jou zijn, zijn in het blauw aangeven. Je kan ook op de kaart zien waar je savehouses zijn. Die worden met een legenda aangegeven. Als je naar binnen gaat in een savehouse, dan zie je een diskette zweven, daar moet je naar toe lopen en je moet in die diskette lopen. Dan moet je een slot uitkiezen waar je hem wilt opslaan. Dan geeft de savegame aan of je hem wilt opslaan. Je drukt dan op kruisje en de savegame is opgeslagen. Als je wil zien op je geheugenkaart of de savegame is opgeslagen, dan moet je naar Game en daarna naar Hulpprogramma voor opgeslagen data. Reageren
lance vacnce Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ja maar ik bedoel een 100 % savegame van deze site sorry dat ik je zoveel lastig val Reageren
deagle Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) ~ Uitleg - Van PC naar PSP!In het .ZIP bestand dat je hebt gedownload uit het 'GTA VCS De Savegames' topic vind je een map. Deze map heeft als het goed is de naam 'ULES00502S92F0' gekregen. Kopier (CTRL + C) deze map. Sluit de PSP aan via de USB-Kabel, ga in de PSP naar de map: 'PSP > SAVEDATA'. Zorg dat de map huidige ULESS00502S92F0 tijdelijk een andere naam heeft. Plak (CTRL + V) dan de map: 'ULES00502S92F0' in de SAVEDATA. Zorg dat de naam van deze map, exact gelijk is aan de huidige waarde, namelijk : 'ULES00502S92F0' anders zul je Corrupt Data krijgen. - Als dit alles gelukt is start je GTA Vice City Stories op en Laad Savegame Slot 1.- Bron : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=37515 Origineel door SummerBase Bewerkt: 6 januari 2007 door Nicsan Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) ja maar ik bedoel een 100 % savegame van deze site sorry dat ik je zoveel lastig val Dat geeft niks. Je gaat eerst naar de downloads op deze site. Daarna kom je dan hier uit. Je moet dan naar onderen scrollen met je muis en dan staat er Download Bestand. Dan verschijnt er een Disclaimer venster. Dan moet je nog een keer op het Download Bestand knop drukken. Dan komt er een downloadvenster tevoorschijn. Je moet dan een plaats uitkiezen waar je de savegame op je PC wil opslaan. Als de download gelukt is, dan moet je de savegame met Winrar uitpakken. Winrar is hier te downloaden, als je die nog niet hebt. Je pakt eerst de savegame uit met winrar. Daarna klik je met je rechtermuisknop. Daarna moet je of op extract to (naam van de savegame) of extract here klikken. Dan verschijnt er een map met de naam GTA Liberty City Stories Savegame. In die map zit de map van de savegame met het readme bestand. Je moet dan ondertussen je geheugenkaart van je PSP in een speciale usb-cardreader stoppen. De cardreader moet worden verbonden aan de PC. Dit doe je door de stekker in de USB-poort van de PC te zetten. Dan moet je de map met de naam ULES00151S0(in dit geval heeft de savegame natuurlijk een andere naam) in je PSP map SAVEDATA zetten en de savegame zit in je geheugenkaart. De bovenste uitleg is van mijzelf. Ik heb hem even uit de Liberty City Savegame gehaald. Maar dit is ook van toepassing op jouw vraag. Ik heb hem aangepast, omdat deze manier gaat door middel van een cardreader. Edit: Aangezien Nicsan het USB-kabel verhaal heeft uitgelegd, dan kun jij mijn verhaal als aanvulling gebruiken. Bewerkt: 6 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Weet iemand trouwens hoe ik aan zo'n USB kabel kom want die zat niet in het pakket wat ik kocht. En de USB ingang van die PSP is echt heel klein veel kleiner dan die van mijn gewone USB-kabels. Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Weet iemand trouwens hoe ik aan zo'n USB kabel kom want die zat niet in het pakket wat ik kocht. En de USB ingang van die PSP is echt heel klein veel kleiner dan die van mijn gewone USB-kabels. Een USB kabel kun je gewoon kopen in een winkel, in het voorbeeld:'Een computer zaak'. Ik weet niet precies hoe zo'n kabel heet maar hij zit vaak bij digitale camera's en heeft zo'n kleine aansluiting de vorm van een rechthoek. Ik heb voorbeeld voor je gevonden op Bol.com; en wel 'hier'. Het is maar een voorbeeld, maar zo ziet een kabel er ongeveer uit qua aansluitingen en je kunt dat gewoon in de computer zaken kopen zoals ik al zei. Als je vraagt naar een usb kabel voor de PSP dan kunnen zij je wel verder helpen. Ook zou je een plaatje kunnen maken van de afbeelding zodat ze zeker weten dat je de goede hebt. Als je de kabel hebt kun je hem in de USB kabel aansluiting bovenop de PSP doen en dan ga je naar USB in het instellingen menu. Dan reageert jouw Windows XP computer daar automatisch op en dan zal er een nieuwe map komen in deze Computer; savegames staan in de map PSP > SAVADATA voor als je de kabel uiteindelijk hebt. Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. Reageren
deagle Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb dan nog een bijkomende vraag over dit onderwerp : Hoe kan ik zo'n savegame opslaan in het 2e slot ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik heb dan nog een bijkomende vraag over dit onderwerp :Hoe kan ik zo'n savegame opslaan in het 2e slot ? Dat kan niet. Althans, het is niet mogelijk om een savegame handmatig van slot te veranderen via de computer zoals dat wel gaat bij savegames van GTA's voor de PC. Je zult dus slot 1 op je PlayStation Portable vrij moeten maken, zodat je de gedownloade savegame daar op kan slaan. Vervolgens open je deze savegame, en sla je het op slot 2. Dat is (helaas) de enige manier. Veel succes verder! Edit @ hieronder: Het slaat op jou: ik had niet gezien dat je al een bericht aan het typen was, ook niet na tig maal de pagina vernieuwd te hebben, dus mijn excuses. Bewerkt: 6 januari 2007 door Pietje II Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb dan nog een bijkomende vraag over dit onderwerp :Hoe kan ik zo'n savegame opslaan in het 2e slot ? In San Andreas kan je gewoon de nummer in het bestand aanpassen, maar dat kan in GTA Vice City Stories echter niet. Het vergt wat meer werk maar het is zo gedaan, je opent de savegame die je op slot twee wilt zetten, die heeft normaal een ander slot dus. En die sla je op, op het slot twee en dan werkt hij, als je de map handmatig verandert zal je een fout krijgen en dat zal er voor zorgen dat de savegame niet meer naar behoren werkt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, als dat niet zo is hoor ik het graag. Dekkie Edit: Waar slaat dit nou weer op? Dekkie Edit 2: Het geeft niet hoor, kom maar bij papa! Reageren
lance vacnce Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 THX EVERYONE het is gelukt Reageren
thug Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik snapte er eerst niets van die save game op u psps te zetn ma het is toch gelukt(naa lang zoeken)merci voor uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.