Jump to content

twijfeld over aantal games

Recommended Posts

Geplaatst:

heey iedereen, ik heb een xbox 360 met nogmaar 2 spellen

M'n internet conection wil nog niet lukken dus ik kan nog niet online

ik wil een nieuw spel kopen maar ik zit ontzettend te twijfelen..

dus ik vraag jullie advies

ik zit te twijfelen tussen:

NeedForSpeed Carbon

Testdrive Unlimited

Project Gotham racing 3

Just Cause

van NFS carbon heb ik gehoord dat het een heel stom spel is

van Test Drive Unlimited heb ik gehoord dat het singelplay nogal saai is

PGR3, alleen nog maar goede dingen alleen lijkt het me niet zo uitgebreid

Just cause lijkt me heel leuk maar k zoek eigenlijk een race game

wat zouden jullie kiezen en wat vinden jullie van die spellen?

groetjes BKS

Geplaatst:

Van de games die je hebt genoemd zou ik voor PGR3 gaan een echte race simulatie.. :Y

Need for Speed: Carbon bied weer meer van hetzelfde. Testdrive ken ik niet en Just Cause is een matig spel..

Mijn advies, kijk bij jezelf van welk genre je het meest houd en koop de game die het meest in dat straatje past.. ^_^

Geplaatst:
Van de games die je hebt genoemd zou ik voor PGR3 gaan een echte race simulatie.. :Y

Need for Speed: Carbon bied weer meer van hetzelfde. Testdrive ken ik niet en Just Cause is een matig spel..

Mijn advies, kijk bij jezelf van welk genre je het meest houd en koop de game die het meest in dat straatje past.. ^_^

bedankt voor het advies, alleen is mijn straatje nogal breed... meer een snelweg laten we maar zegge..

Geplaatst: (bewerkt)

ja, zoals Yohan al zegt, het ligt er maar net aan wat jij het leukst vindt maar ik zou ook voor PGR3 gaan. egte topgraphics :Y en het speelt ook lekker en online is ook top. NFSC blijkt idd meer van hetzelfde te zijn, Test Drive valt ook wel mee en Just Cause ken ik niet goed :clown:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik heb hier een recensie van Just Cause voor je, voor een recensie van Test drive: Unlimited moet je hier kijken. PGR3 word hier beschreven. En de Carbon versie van Need for speed vind je hier. Maar het beste is natuurlijk om te kijken wat je zelf het leukste vind. Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn mening

NFSC - Weer een goede game maar ik vind t gewoon niet meer leuk altijd maarweer hetzelfde

Just Cause - wel grote omgeving (keer of 10 zo groot als SA) maar kwaliteit is beter dan kwantiteit. kortom groot is niet altijd goed

die andere 2 ken ik niet :)

yes 750ste post :D

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Bronzenknieschijf wat jouw vrienden zeggen over need for speed carbon is niet waar.Het is een goede game ,dit is de game die je zoekt om te racen.Je kan al beginnen te tunen als je nog maar pas bezig bent .Het is een geweldige game,dat is de game die je moet kopen.

Greets Syfes

Geplaatst:
Bronzenknieschijf wat jouw vrienden zeggen over need for speed carbon is niet waar.Het is een goede game ,dit is de game die je zoekt om te racen.Je kan al beginnen te tunen als je nog maar pas bezig bent .Het is een geweldige game,dat is de game die je moet kopen.

Greets Syfes

Neen, eigelijk totaal niet. Het is weer een typisch NFS game. Wat nieuwe auto's, nieuwe circuits en wat meer tuning opties. Niet veel aan dus, weer een saai EA game waarvan er al veel voorgangers zijn die erop lijken... Just Cause is niet zo goed qwa gameplay, dus die zou ik ook links laten liggen. Dan heb je de keuze tussen TDU en PGR. TDU is een arcade racer, en PGR echt racen. Mijn voorkeur ligt bij PGR, betere gameplay&controls vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...