Jump to content

Export/import bord

Recommended Posts

Geplaatst:
waar is het bord met de export import lijst?

Die bevind zich in de Easter Basin Docks van San Fierro, je komt hier ook in de missie 'Customs Fast Track'. Op deze pagina kan je meer informatie vinden over Import en Export, op de screen zie je het bord ook duidelijk staan.

Als je het nog niet kunt vinden wil ik eventueel wel een kaartje maken.

Geplaatst:

ik heb net de eerste afgeleverd( de limo) maar dat was alleen omdat ik opeens boven in het hoekje zag dat je hem kon importeren.

Ik kan hem nog steeds niet vinden het bord

k heb hem net gevonden

maar kan er maar jammer genoeg een per dag doen :cab:

NOG een vraagje: je kan BEAT THE COCK tog alleen maar in het weekend doen. ik was er daarnet maar zag geen rondje. hoe kan dit?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan alle wagens op dezelfde dag exporteren hoor. Importeren kan enkel op bepaalde dagen. Normaal gezien moet in het weekend de Beat The Cock challenge beschikbaar zijn! Ben je wel zeker dat het weekend is, of dat je op de goede plek staat ?

Bewerkt: door Svenie
ja, vandaag is het tog weekend?

of werken ze via een andere tijd?

ja ik stond precies goed

Ja, in GTA San Andreas werken ze met een eigen tijdssysteem. Klik simpelweg op TAB om te zien welke dag het is. :)

Edit:

ja ik stond precies goed

Ja, in GTA San Andreas werken ze met een eigen tijdssysteem. Klik simpelweg op TAB om te zien welke dag het is. :)

ikheb het op de ps2

Dan is het L1.

Bewerkt: door Svenie
ik heb net de eerste afgeleverd( de limo) maar dat was alleen omdat ik opeens boven in het hoekje zag dat je hem kon importeren.

k heb hem net gevonden

NOG een vraagje: je kan BEAT THE COCK tog alleen maar in het weekend doen. ik was er daarnet maar zag geen rondje. hoe kan dit?

Dat bord staat naast / tegenover het schip waar je de auto's opzet, a/d overkant voorbij de kraan. Je hebt 'm al gevonden :bonk: . Export is niet gebonden aan een bepaalde dag, alleen het importeren wel, hoe verder je komt met import/export hoe meer voertuigen je kan kopen (per dag).

Je kan pas de triatlons doen als je ook de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gedaan, als je de marker niet ziet ben je waarschijnlijk niet op de juiste plaats. succes 8)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ja ik stond precies goed

ikheb het op de ps2

k heb hem net gevonden

Dat bord staat naast / tegenover het schip waar je de auto's opzet, a/d overkant voorbij de kraan. Export is niet gebonden aan een bepaalde dag, alleen het importeren wel, hoe verder je komt met import/export hoe meer voertuigen je kan kopen (per dag).

Je kan pas de triatlons doen als je ook de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gedaan, als je de marker niet ziet ben je waarschijnlijk niet op de juiste plaats. succes 8)

ik heb alle missies al uitgespeeld

Ik heb even een kaartje gemaakt met de twee locaties van de 'Beat The Cock' marathons triatlons, aangegeven door een rode stip. Oh en trouwens, 'Beat The Cock' is NIET nodig voor 100% voor SA.

beatthecockhh2.png

Greetz, Clowntje_93 :clown:

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

ja ik stond precies goed

ikheb het op de ps2
Als je niet in/op een voertuig zit druk dan op L1, naast je respect, waepon skill etc. etc. zie je rechtsonder een afkorting v/d dag. Bijvoorbeeld mon = maandag (monday). succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...