Sand-Rock Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 is dat die map mp3 ? dus gewoon files insteken ? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Ja, gewoon de liedjes kopiéren naar de Mp3 map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Kan je daar ook een één of ander bestand neerzetten dat je live radio kunt luisteren? Lijkt mij écht cool, zet ik em op Radio1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Jammer genoeg bestaat dat niet. Zoals Baffie al zei van dat het cool was om Live Radio te hebben in Vice City, maar daar denk ik echt dat het niet bestaat. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 denk niet dat dat kan hij moet tenslotte de files laden voor hij het spel opstart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Misschien zou je met een één of andere mod ervoor kunnen zorgen dat hij ipv een bestand te laden een webpage laadt waar een Radio Station draait. Zou misschien een uitdaging zijn voor een zeer geavanceerde mod-ontwerper (modder klinkt ook zo vernederend ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.