-eend- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik heb net direct hack gedownload maar als ik dan home doe, werkt alleen de ''teleporter'' bij de rest als ik op spatie of enter ofzo druk gaat ie terug naar het spel Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 sorry, ik kan je niet helpen, ik heb geen verstand van direct hacks, mods, etc. >>> Door Dutchy3010: Als je niets zinnigs te melden hebt, post dan gewoon niet...<<< Reageren
Kinzorro Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb net direct hack gedownload maar als ik dan home doe, werkt alleen de ''teleporter'' bij de rest als ik op spatie of enter ofzo druk gaat ie terug naar het spel Ahum, ik begrijp NIKS van wat je hier allemaal zegt....sorry gozer Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik heb net direct hack gedownload maar als ik dan home doe, werkt alleen de ''teleporter'' bij de rest als ik op spatie of enter ofzo druk gaat ie terug naar het spel Dit subforum is voor vragen / hulp bij missies van het spel GTA San Andreas. Verder is je vraag heel onduidelijk, ik vermoed dat je een mod gedownload hebt en dat je daar problemen mee hebt, dan moet je in dit forum zijn: GTA Modding Help.succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.