Jump to content

vice city speedometer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben een paar dagen geleden weer eens aan vice city begonnen. Maar nu wilde ik weer een speedometer installeren -=DEZE=- en die werkt niet of doe ik iets fout.

Dus kan iemand deze even uitleggen kan ik weer verder?

Geplaatst:

Omdat de speedometer voor versie 1.1 is. De retail versie (die je in de winkel koopt) is versie 1.0. Memory hacks/Injections werken niet als ze voor een andere versie zijn gemaakt dan je zelf hebt. Dus als je bijvoorbeeld V1.1 hebt, kan je ook niet Hacks/Injections draaien die voor 1.0 zijn gemaakt, helaas. Maar, wat je wel kan doen, is je 1.0 versie Upgraden naar 1.1. Helaas kan deze het nadeel hebben dat je Vice City niet meer gaat werken. Omdat de patch oorspronkelijk is gemaakt om een probleem met een bepaalde grafische kaart op te lossen. Voordat je de patch instaleert, maar je best een backup van je gta-vc.exe. Dit doe je door deze te kopiëren en plakken in een andere map. Let op! Als je geen gta-vc.exe meer hebt, en je Vice City instalatie niet meer werkt, mogen we je geen exe sturen. Exe's uitwisselen word verstaan onder warez. Wees dus zeker dat je backupt!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...