Jump to content

Custom Tracks Probleem

gta-vct

Recommended Posts

ik heb dat programma gedownload en een cd in de driver gedaan, nu kan ik alleen niet op die knop Convert klikken :\

Ik keek dus net in de Walktrough en daar haal ik uit dat je dus Liberty Cities moet hebben om ze eerst te converten en daarna pas in vice city kan zetten.

klopt dit?

Bewerkt: door gta-vct
Delen op andere websites

Je moet eerst je psp aansluiten op USB modus en dan een track aanklikken. Dan gaat het wel. Je moet ze ook in een andere map stoppen voor VCS.

EDIT:

Ik heb nu zelf een topic gemaakt waarin precies staat uitgelegd hoe je Rockstar Custom Tracks kan gebruiken:

ctcp6.png

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

Ik heb net het programma om custom tracks in GTA:VCS af te spelen gedownload en geopend, echter ik kan niet klikken voor convert. :ch:

ik heb de hele handleiding van Insanity Prawn Boy opgevolgd, maar lukt niet....zowel niet met een originele, als met een zelfgemaakte cd.

Wat wel opvalt is dat Rockstar schrijft in hun pdf file, dat dit programma met opzet niet werkt op niet originele cd's....maar zoals gezegd,ook niet met mijn originele.

Wat gaat er mis en wie heeft dit probleem nog meer? :?

Greetz,

Mystic

Delen op andere websites

Ik heb net het programma om custom tracks in GTA:VCS af te spelen gedownload en geopend, echter ik kan niet klikken voor convert. :ch:

ik heb de hele handleiding van Insanity Prawn Boy opgevolgd, maar lukt niet....zowel niet met een originele, als met een zelfgemaakte cd.

Wat wel opvalt is dat Rockstar schrijft in hun pdf file, dat dit programma met opzet niet werkt op niet originele cd's....maar zoals gezegd,ook niet met mijn originele.

Wat gaat er mis en wie heeft dit probleem nog meer? :?

Greetz,

Mystic

De enige rede die ik kan bedenken is dat je je PSP niet (of niet goed) hebt aangesloten of je PSP niet in de USB-modus staat (instellingen > usb-verbinding). PSP moet aan staan.Ik heb het zelf net ook nog een paar keer geprobeerd en de enige manier waarbij het bij mij niet lukte kwam doordat mijn psp niet in usb modus was.
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad, mijn PSP was gewoon met mijn PC verbonden maar toch kon ik niet op de knop Convert drukken. Ik heb het opgelost door Rockstart Custom Tracks te verwijderen en het met EAC te proberen. Dit programma ziet er precies hetzelfde uit en werkt bijna hetzelfde, je hebt ook geen CD nodig oftewel, hij kan ook met een MP3 Bestand omgaan. Godrax heeft inmiddels bijna een jaar geleden een Tutorial gemaakt over EAC, voor de Tutorial en voor de Download's kijk je in dit Topic. Nu hoeft je PSP ook niet verbonden te zijn met je PC, je kan de .toc bestandjes die je moet veranderen naar .gta bestanden gewoon op je harde schijf opslaan en later pas op je PSP plaatsen.

Delen op andere websites

thanks Advancegta,

Ik heb het programma EAC nu geinstaleerd, maar als ik een mp3 nummer wil plaatsen in een map, meldt ie dat de CODEC ontbreekt.....

alleen geeft ie niet aan welke :N

Als ie werkt, moet ik .toc veranderen in .gta.......alleen zie ik geen .toc achter het nummer.

wel geeft ie aan dat het een .toc bestand is.

Delen op andere websites

thanks Advancegta,

Ik heb het programma EAC nu geinstaleerd, maar als ik een mp3 nummer wil plaatsen in een map, meldt ie dat de CODEC ontbreekt.....

alleen geeft ie niet aan welke :N

Dan kan ik natuurlijk ook niet weten welke Codec je nodig hebt, ik raad je aan XVID eens te installeren en er is een grote kans dat het daarna wel zal werken. Xvid is een open source video codec project dat gelanceerd werd in 2001 als opvolging van Project Mayo's open source divX codec. Je download XVID hieronder.

windows.gifXviD codec v1.1.2 for Windows (628KB)

Als ie werkt, moet ik .toc veranderen in .gta.......alleen zie ik geen .toc achter het nummer.

wel geeft ie aan dat het een .toc bestand is.

Heb je alles wel juist opgevolgd? Je moet de Tracks eerst opslaan op je Harde Schijf, daarna zoek je ze op en vervolgens wijzig je de naam van bijvoorbeeld Hold_The_Line.toc heel simpel naar Hold_The_Line.GTA. Nu veranderd ook de info, in plaats van TOC Bestand komt er GTA bestand te staan. Dit alles wordt duiddelijk met mijn plaatje. Indien er echt niks achter staat, geen .TOC dus kun je proberen om zonder iets weg te halen meteen .GTA erachter te zetten.

naamloosus8.png

Links een .TOC bestand, rechts een .GTA bestand. Bij jouw hoort er overigens niet te staan dat hij maar 1KB is want dat was een foutje van mij.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Bedankt voor de codec Advancegta :)

het werkt echter nog steeds niet helemaal goed...

zie Onderstaand screenshot van wat ik krijg als ik probeer bestanden uit een map op mijn PC te plaatsen middels EAC in een andere map (voor GTA)

post-61390-1168275021_thumb.jpg

Delen op andere websites

Bedankt voor de codec Advancegta :)

het werkt echter nog steeds niet helemaal goed...

zie Onderstaand screenshot van wat ik krijg als ik probeer bestanden uit een map op mijn PC te plaatsen middels EAC in een andere map (voor GTA)

Dit had ik ook, bij het openen van MP3 bestanden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...