Donald-Duck Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik ben geen ster met photoshop, maar dat kun je ook wel zien, want ik vind hem zelf wel saai Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hallo Donald-Duck Zo te zien heb je alleen wat geknipt en geplakt, en een eenvoudige tekst erin getypt, dus niet echt veel bijzonders... Daarom geef ik je geen rate.. Toen ik net begon met Photoshop en sigs was ik ook geen ster hoor Ik raad je aan om wat Tutorials te volgen: Graphics Tutorials. <hier een linkje. Neem ook even een kijkje op deze site: devaintart.com Als je op de site komt zie je allemaal verschillende ''brushes'' die je kunt downloaden voor photoshop, zo kun je je achtergrond wat opvrolijken ect. Op deze site: dafont.com Kun je allemaal fronts downloaden (verschillende teksten) voor Photoshop. In de Graphic Algemeen vind je deze Photoshop - Guide waar alle informatie over photshop in staat! Adobe Photoshop - Guide Succes Global Reageren
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hallo Donald-Duck Zo te zien heb je alleen wat geknipt en geplakt, en een eenvoudige tekst erin getypt, dus niet echt veel bijzonders... Daarom geef ik je geen rate.. Toen ik net begon met Photoshop en sigs was ik ook geen ster hoor Ik raad je aan om wat Tutorials te volgen: Graphics Tutorials. <hier een linkje. Neem ook even een kijkje op deze site: devaintart.com Als je op de site komt zie je allemaal verschillende ''brushes'' die je kunt downloaden voor photoshop, zo kun je je achtergrond wat opvrolijken ect. Op deze site: dafont.com Kun je allemaal fronts downloaden (verschillende teksten) voor Photoshop. In de Graphic Algemeen vind je deze Photoshop - Guide waar alle informatie over photshop in staat! Adobe Photoshop - Guide Succes Global Wat wil je zeggen dat je nu wel al een ster erin bent dan Grapje!! Maar ik ben het wel met hem eens alleeen ik ben een stuk harder . Dit is knippen en plakken . En die achtergrond voor die tekst uitgerukt . Ook geen background nouou! Volgende keer moet je meer met photoshop doen of ergens aanvraag voor een sig doen . Volg vooral tutorials dan leer je het erg snel . Ik wil je niet kijhard afkraken daarom toch nog een 6je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.