Jump to content

waneer 2de land, vliegen en varen ?

DZOHC1

Recommended Posts

wanneer kan je nou naar het 2de land en wanneer kan je vliegen in een vliegtuig of helikopter en varen op een boot ?

Deze vraag is al heel vaak gesteld, gebruik in het vervolg de zoekfunctie want dan had je zeker een antwoord gevonden! Je unlocked het Vice City gebied na de missie From Zero to Hero van Lance Vance. Hiermee unlock je ook meteen de door jouw opgenoemde voertuigen, op enkele na die pas bij voltooing van 100% komen. De missie beschrijving van From Zero to Hero vind je hier. Om in te schatten hoevveel missies je nog moet doen voordat je aan deze missie kan beginnen raad ik je aan deze lijst eens door te nemen. Veel plezier met het unlocken van het Vice city gebied!

@Hieronder, nee dat zag ik niet, zag jij niet dat ik aan het posten was dan? :t

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Allereerst welkom op het forum , DZOHC1 ;).

Omdat je nog nieuw bent weet je waarschijnlijk niet dat GTAForum.nl ook een zoekmachine tot uwer beschikking heeft staan.

Daar kan u intypen " 2e eiland gta vcs " en binnen enkele seconden weet u wanneer u het 2e eiland betreden.

Daarnaast kan u ook alle informatie over alle missie's / voertuigen / etc ... lezen op WikiGTA[/wiki"] , de Ultieme / Nederlandstalige Walktrough voor en door GTA - Fans.

Je kan het tweede eiland bereiken nadat je de missie ' [wiki=From_Zero_to_Hero_(GTA_Vice_City_Stories)]From Zero To Hero ' van Lance Vance Dance hebt voltooid.

Op dat 2e eiland vind je aangemeerde boten en helicopters ( trouwens , die vind je ook op het 1e eiland op de Airport ) die je dan vrij kan gebruiken ;).

Een voorbeeld van een vliegtuig die je op het eerste eiland vind is de BiPlane die je overigens hier vind ;).

Succes verder en nog veel plezier op dit forum!

Edit : @hierboven : Je ziet toch dat ik bezig ben met posten ... :?

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...