quincy225 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Met welke progamma kan ik voertuigen maken? en Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) dat kan je doen met 3ds max, sketch-up g-max of zmodeler. maar ik heb daar verder geen verstand van. alleen ik weet dat 3ds max duur (maar je hebt een gratis Trial van 30 Dagen is en de rest gratis (voor een deel) Bewerkt: 6 januari 2007 door Da Phoenix Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Als je echt complexe dingen wilt maken raad ik je deze programmas aan... -3ds max (30 dagen trial) en daarna 3750 euro neertellen of illegale dingen doen om het voort te gebruiken...3ds max -Gmax (gratis) lijkt ZEER hard op 3ds max maar met ietsje minder functies Gmax -Zmodeller (gratis) men moet wel betalen voor een paar functies... En nu de simpelere programma's (waar ik mee werk)... Je hebt hier wel 2verschillende soorten in... Sketchup 5 PRO= 8uur trial versie (daarna 550 euro betalen of illegale dingen doen om er voort mee te werken) Sketchup 5 PRO En de gratis sketchup versie (die niet zo uitgebreid is als de PRO en niet echt geschikt is voor ingame te zetten... Google Sketchup Ik hoop dat je hiermee bent geholpen!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.