kukkie Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 heey man bij mij is dat wijf in san fierro nooit meer thuis khad wel gehoort da je dr dood moest schieten ofsow dat je dan gelijk die keycard krijgt mar bij mij is ze nooit thuis en verder kan ik ook geen missies doen weet iemand wat ik moet doen?????? en wanneer is ze thuis :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 <_< je moet niet naar haar gaan voor verder missies te kunnen doen er zijn zeker nog missies over anders is je spel kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 <_< je moet niet naar haar gaan voor verder missies te kunnen doen er zijn zeker nog missies over anders is je spel kapot Ik heb de verhaallijn uitgespeeld en ben nu nog bezig met de Robbery missies in The Four Dragons. Om daar de laatste te kunnen spelen heb ik die keycard nodig. Omdat ik die nog niet heb, kan ik geen missies meer spelen tot die keycard er is. Uiteraard kan ik natuurlijk wel Zero's missies en de R3 missies spelen. Een kapot spel is wel een erg makkelijk antwoord. @Kukkie: Ze werkt altijd late diensten. Probeer het na 02.00 eens of ze thuis is. Ik kreeg pas een telefoontje van haar dat ze een date wilde. Misschien moet je anders daar op wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 [offtopic]"Dat wijf"... Je formulering mag een volgende keer wel iets subtieler, zeg maar [/offtopic] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 "dat wijf" woont in LV niet in SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) heey man bij mij is dat wijf in san fierro nooit meer thuis khad wel gehoort da je dr dood moest schieten ofsow dat je dan gelijk die keycard krijgt mar bij mij is ze nooit thuis en verder kan ik ook geen missies doen weet iemand wat ik moet doen?????? en wanneer is ze thuis :blink: Bij mij was die altijd thuis al ik rond 12 uur 's middags naar haar toe ging. Bewerkt: 17 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.