Jump to content

speciaal sub-forum (hoe dat ook heet)  

27 leden hebben gestemd

1. 1. speciaale gebeurtenissen sub-forum

• ja
      11
    • nee
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

wat ik nog al toevallige vond is dat toen ik bezig was met de missie are you going to san fierro en in the mothership zat opweg naar san fierro een vliegtuig op me af kwam gevlogen en me de grond in drukte (ik moest de hele missie opnieuw doen). nog toevalliger is dat toen ik een keer op video google keek dit tegenkwam

Geplaatst:

Het komt denk ik niet bij iedereen voor dus ik denk dat het gewoon toevallig is, en dat het dus geen EE is.

Groetjes

Geplaatst:

hey kheb ff iets verandert

kheb r een pol van gemaakt

om te kijke wie net als mij vind dat er een speciaal sub-forum(of hoe dat dan ook heet) moet komen voor speciale gebeurtenissen :engel:

Geplaatst:

leuk, ik heb hier een perfecte verklaring voor :

dat zijn de zogenaamde ghost-planes, vliegtuigen die zo voor de 'show' door het luchtruim van sa vliegen, door rock* zo geprgrameerd dat ze in bepaalde lijnen vliegen, durven ze wel eens tegen rotsen of ergens te pletter slaan : bv : de rotsen aan madd doggs crib, mountchilliad, de rotsen in de woestijn of de begraafplaats van las venturas.toen ik met mijn vliegschool bezig was, zag ik ze ook vaak overvliegen.niks bijzonders aan, er zit alleen geen chauffeur in.als zo een vliegtuig je raakt, verlies je normaal geen health, alleen wordt je omver geslagen door de kracht.

dit betreft de uitleg.

Geplaatst: (bewerkt)

heey welke 2 beeeeeeeeeep hebben nee gestemd :@

waaarom :?

huggehuggehuggehuggehuggehuggehugge

edit:3

Bewerkt: door jvl50
hey kheb ff iets verandert

kheb r een pol van gemaakt

om te kijke wie net als mij vind dat er een speciaal sub-forum(of hoe dat dan ook heet) moet komen voor speciale gebeurtenissen :engel:

Er is een subforum voor Easter-Eggs, maar dit valt niet onder een EE omdat het geen grap van R* is.

En van die poll snap ik ook de leurre van.

Bewerkt: door Rekam
Geplaatst:

heeeeeeeeey reacties op de poll mooge ook wel hooooor :cry:

heeey houw jij je grote beeeeeeeeeeeeeeep dit is de beste poll ooit :@

huggehuggehuggehuggehuggehuggehuggehuggehugge :engel:

waaaaaaaaaaaaaat 4 nee's

veeeerdooeemd

neeee :bonk:

Rustig maar hoor. :puh: Ik heb op nee gestemt. Slaat nergens op om er een speciaal Sub Forum voor aan te maken.

Trouwens jullie maken echt een zooitje vandaag. Er is geen Moderator vandaag Duchy3010 is er even niet en jullie maken allerlei nutteloze polls en topics aan boze leden en spam het gaat een beetje te ver vind ik.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

@jvl, iedereen mag toch zelf kiezen op wie hij/zij stemt, ieders heeft namelijk recht op een eigen mening, daarvoor is ook de functie poll gemaakt namelijk..

Zelf is dit geen EE maar toeval. Mocht het toch een EE geweest zijn, dan zou deze speciale gebeurtenis dus bij het Easter Eggs forum gezet worden. Een speciaal subforum zie ik hiervoor dus ook geen zin in, je kunt evengoed een topic erover starten bij GTA San Andreas General of wanneer je denkt dat het een Easter Egg is bij het Easter Eggs forum.

Ik heb dus ook op nee gestemt ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...