Jump to content

speciaal sub-forum (hoe dat ook heet)  

27 leden hebben gestemd

1. 1. speciaale gebeurtenissen sub-forum

• ja
      11
    • nee
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nog even een oordeel over dat filmpje. Het is nep. Eigenlijk zat er gewoon een persoon in dat vliegtuig. Het is opgenomen in SA-MP. Hoe zie ik dit? Op de radar zie je tijdens SA-MP waar de anderen zijn. Dit zie ik ook op de radar van dit filmpje (vaag, maar te zien). Dus ik heb mijn oordeel. Het legendarische filmpje is busted!

Geplaatst:

Dat hoort hier niet te staan. Dat kan in het Onzin forum. In het topic Ongein.

Sorry voor het modgedrag, er is momenteel niemand :puh: En ik val ik even in :engel:

Geplaatst:

Ik vind niet dat er een speciaal subforum moet komen,want anders post iedereen maar vanalles in dat forum

Geplaatst:
Ik heb nog even een oordeel over dat filmpje. Het is nep. Eigenlijk zat er gewoon een persoon in dat vliegtuig. Het is opgenomen in SA-MP. Hoe zie ik dit? Op de radar zie je tijdens SA-MP waar de anderen zijn. Dit zie ik ook op de radar van dit filmpje (vaag, maar te zien). Dus ik heb mijn oordeel. Het legendarische filmpje is busted!

Ik denk dat je daar de plank misslaat. Als je goed kijkt zie je duidelijk aan de onderkant van de radar een vliegtuigicoon, wat de vliegtuigschool aanduid. Ook zie je op het moment dat de speler door het vliegtuig word geramd, geen vierkantje of driehoekje naderen. Het zou kunnen dat het ge-edit is, ik weet het niet, maar het filmpje is duidelijk te zien niet met de SA-MP gemaakt.

Geplaatst:

Het filmpje en zo is misgien wel vaag maar wat ook vaag is .. als je een missie hebt gehaald dat er dan soms zomaar een vliegtuig neerstort :ch:

Geplaatst:
is dit geen EE :?

dit is zeker geen EE, want het is gewoon een vliegtuig die neerstort. en dat zie je voordurent. en het is gewoon toeval dat het net op hem kwam.

ik heb bij de poll nee gedaan. dit hoort namelijk gewoon bij SA general

Geplaatst:

Ik heb het ook wel eens gezien dat er een vliegtuig neerstortte, maar er is er nooit een echt bovenop me gekomen. En over dat filmpje > SA: MP.

Geplaatst:

Ik denk dat je daar de plank misslaat. Als je goed kijkt zie je duidelijk aan de onderkant van de radar een vliegtuigicoon, wat de vliegtuigschool aanduid. Ook zie je op het moment dat de speler door het vliegtuig word geramd, geen vierkantje of driehoekje naderen. Het zou kunnen dat het ge-edit is, ik weet het niet, maar het filmpje is duidelijk te zien niet met de SA-MP gemaakt.

Nee, je ziet ook geen Chat-venster. Trouwens, dat van die vliegtuigen is gewoon toeval, ik heb het al tien keer meegemaakt. Ze zijn geprogrammeerd om neer te storten. Ze vliegen dan vooral tegen hoge gebouwen (The Big Pointy Building, het hoge gebouw in Downtown LS, ...), bergen (The Mount Chiliad) of rotsen (Cock Rock) aan.

>>> Door Dutchy3010: Spam spam spam => slot! Nutteloos om hier een heel subforum voor aan te gaan maken, is mijn mening.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...