The GamerII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Ik weet niet of dit al bekendt was.. Je ziet altijd bij de shark's een grote terreinwagen staan die je kapot moet maken en waar je dus ook niet in kan je kan hem vinden in het gebied rond de tv studio hier zijn wat foto's sorry dat ze niet zo heel erg mooi zijn, vanwege dat ik geen goede foto-camera heb en geen cheatdevice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Dit was al lang bekend hoor, en hij komt niet alleen bij de TV studio voor, maar overal in het vice city eiland. Je kan er inderdaad niet in, maar ze rijden heel soms gewoon rond over de wegen, en dan kan je ze wel stelen. De gang rancher is een gewone gang car hoor, zoals de bikers zo'n biker freeway hebben en jijzelf zo'n polaris V8. EDIT:Geeft niet hoor, iedereen vergist zich wel eens. Bewerkt: 6 januari 2007 door Jorair Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 okee sorry voor mijn vergissing :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts