mk-tuning Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hallo ik ben hier helemaal niet bekent snap er helemaal niks van maarja kwam van iemand op msn die zei als ik een mision nie snapte hiernaartoe moest ik heb een vraagje over de mision mike toreno ik rij met me auto naar de plekken waar ik naar toe moet en als laatste moet ik naar vliegveld ik rij door dat het hek en ik volg die weg zow dat ik schuin naar boven zow kom ik op het vliegveld maar wat moet ik dan verder doen kan geen busje vinden of wat dan ook kan iemand me helpen?? Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Als je op het vliegveld komt, krijg je een signaal. Hoe voller de meter, hoe sterker het signaal en dus hoe dichter je in de buurt bent. Op die manier kan je hem vinden en redden. Voor meer informatie, check dit EDIT: Ik zie net dat dit het savegame aanvraag deel is, in dit deel kan je je savegame posten en anderen de missie laten doen. Gewone vraagjes kan je hier stellen. >>> Door Dutchy3010: Verplaatst .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.