Froop Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Tutorial >>> Door .Levi.: Niet vergeten [PS] voor je tutorials te zetten. <<< Bewerkt: 7 januari 2007 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Eindelijk weer eens een tut bedankt man . Straks in me edit zie je het resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merticus XVII Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Wat heb je weer een schitterende tutorial samengezet Froop. Ik heb hem reeds gevolgd, maar ik kan blij telkens vaststeken bij het smudge. Geen enkele goede smudger van mij krijgt een mooi resultaat. Heb je tips Ik post nadien men outcome wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Het is een brush met size 44/48, en gebruik je wel scatter-settings? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.