Jump to content

De PSP VS PS2

PSP VS PS2  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is beter? De PSP of PS2? zoja waarom?

• Ik vindt de PS2 beter
      27
    • Ik vindt de PSP beter
      20
    • Ik vindt ze even goed
      22
    • geen van beide namelijk...
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen ik wou ff kijke wat jullie beter vinden de PSP of de PS2?

P.S. Zeg er ook bij wat en waarom ;)

EDIT: vergete te zeggen :puh: dit om een redenen : misschien ga ik ook een PSP hale ;) maar ik heb al een PS2 hoor :)

Bewerkt: door gangstabadboys
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

4

• Piet-Herr

1

• Steel Dogg

1

• M4X

1

Geplaatst:

PS2 natuurlijk. Deze heeft een enorm aantal toptitels in zijn aanbod, in tegenstelling tot de PSP, die maar weinig goede titels heeft. Bovendien vind ik een thuisconsole sowieso fijner dan een handheld.

Logischerwijs de PS2. De PSP is een handheld, en de games kunnen dus niet zo goed als die van de PS2 zijn. De PS2 kan dvd's afspelen, en de PSP muziek en films. Dit vind ik allebei even handig. Dan heeft de PSP nog een internetmodus, maar die vind ik net als op de DS niet zo fijn. Er zijn op beide al veel vette games gereleased, al denk ik dat het bij Bully een beetje ophield voor de PS2. De PSP gaat nog wel een aantal jaar mee, maar het wordt moeilijk om het succes van de PS2 te overtreffen.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Ik zou hier voor de PSP gaan.

Aangezien de PSP mooie functies heeft, o.a. internet enz.

Bij de PS2 heb je dat ook, alleen dat is voor gamen.

En met de PSP kun je op bijv. GTAForum.

Dus, mijn stem gaat naar de PSP.

Als het een strijd was tussen de PSP en de PS3, dan zou ik voor de PS3 gaan.

Psp:de psp heeft ook zijn dingen .Een psp kan je overal meenemen en je kan er muziek opzetten,je kan er ook foto's opzetten op je psp.Maar er zijn ook nadelen aan de psp .Het heeft een klein scherm en het is niet makkelijk om te sturen met aleen je analoog.

Ps2:Het heeft een groot scherm ,het is makelijk om te besturen,je kan naar muziek luisteren .Je kan ook veel games spelen op je ps2.Maar hier heb je ook nadelen .Je kan de ps2 niet verplaatsen .Je hebt een groote memory card nodig.En je hebt ook zoveel gig of mg bite in je memory card, als die op zijn kan je geen ps2 spelletjes spelen :ch: .

Conclusie :Ze zijn eigelijk even goed maar ik heb liever de ps2 :)

EDIT:er zijn nog veel nadelen en voordelen van de psp en de ps2 maar ik kan ze toch niet alemaal opnoemen hé :puh:

Greets Syfes ;)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

de psp is een leuk ding, maar er zijn maar enkele games die echt goed zijn. ik kies dus voor de ps2!!!

Geplaatst:
Ik vind de PS2 beter, maar de PSP is ook erg goed.

Ik ga akkoord met jou mening, de ps2 is beter dan de psp, maar begrijp me niet verkeerd. De psp heeft goede functies (mp3, foto's, video's, games, internet) maar ik ga toch voor de ps2 omdat een thuisconsole sowiezo beter speelt als een handheld en de ps2 heeft meer en betere games dan de psp.

Geplaatst:

Beter voor wat? Games? Graphics? Extra functies?

Als je puur naar de games kijkt nijg ik naar de PS2, simpelweg omdat hij vele toptitels heeft en de graphics ook beter zijn op de PS2.

Als je naar de functionaliteit kijkt ga ik toch duidelijk voor de psp. Hij kan dienen als MP3-Speler, Portable DVD-Speler, Internet Explorer, Console en nog veel meer. Het hangt er ook vanaf wat je ermee wil. Game je vaak thuis? Dan is de PS2 misschien meer iets voor jou. Maar ben je veel onderweg of vind je het ook prettig om op een handheld te gamen? Dan heb je weer meer aan de PSP.

Maar ik vind dat je een PSP niet met een PS2 kan vergelijken. Het is netzoiets als een auto met een fiets vergelijken.

Geplaatst:

Ik vind ze beide even goed.

De PS2 is iets krachtiger qua games dan de PSP maar de PSP speelt weer mp3/mp4 en foto's e.d. af

Voor in huis is de PS2 beter maar buitenshuis de PSP

Gelijke stand dus voor mij.

Boris H.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik vind de psp beter. hij heeft een mooi scherm. je kan hem overal meenemen en je kan er films op kijken. als i-pod gebruiken foto's op zetten en op internet.

in vergelijking met de ps2 vind ik de psp niks :clown:

Geplaatst:

PSP. :clown: Omdat ik geen PS2 heb. De graphics van de PSP zijn beter dan die van de PS2. En je kan hem overal mee naar toe nemen. Mee op vakantie. :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...