Jump to content

De PSP VS PS2

PSP VS PS2  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is beter? De PSP of PS2? zoja waarom?

• Ik vindt de PS2 beter
      27
    • Ik vindt de PSP beter
      20
    • Ik vindt ze even goed
      22
    • geen van beide namelijk...
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

tja.....eigenlijk kan je de psp en de ps2 niet echt vergelijken ik bedoel een handheld is iets heel anders dan een console. maar oke als ik zou moeten kiezen zou het de psp zijn die het best is. omdat de psp draagbaar is, je draadloos online kan gamen en internetten (ik typ dit ook op de psp) en het gameaanbod wordt steeds beter. En natuurlijk omdat hij te koppelen is aan de ps3! met andere woorden de psp is gwn beter!!

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

4

• Piet-Herr

1

• Steel Dogg

1

• M4X

1

Geplaatst:
tja.....eigenlijk kan je de psp en de ps2 niet echt vergelijken ik bedoel een handheld is iets heel anders dan een console. maar oke als ik zou moeten kiezen zou het de psp zijn die het best is. omdat de psp draagbaar is, je draadloos online kan gamen en internetten (ik typ dit ook op de psp) en het gameaanbod wordt steeds beter. En natuurlijk omdat hij te koppelen is aan de ps3! met andere woorden de psp is gwn beter!!

Daar ben ik het volledig mee eens, het zijn 2 "verschillende" dingen, die moeilijk met elkaar vergelijkbaar zijn.

Groot beeld <-> klein beeld

Draagbaar <-> niet draagbaar

Maar het aanbod op de games van de ps2 zal verkleinen, door de next-gen consoles ( en natuurlijk door de ps3).

Terwijl het aanbodn van de PSP juist zal vergroten omdat die nog geen 2 jaar oud is.

Het is wat je het liefst wil, zet eens alle voordelen op een rijtje en kijk wat het beste bij je past.

Geplaatst:

PS2 Rulezzzzzzzzzz

Op de PS2 kan je veel mooiere en grotere spellen spelen dan op de PSP.

wat wel weer gaaf is aan de PSP is dat je ermee op het internet kan

Geplaatst:

Ik heb er geeneen van beide :bonk: Maar een paar vrienden vanme hebben ze allebei en ik moet zeggen: Ze zijn allebei even goed! De ene(PSP) is beter voor korte spelletjes en autoritten, bustritten... De andere(PS2) vind ik beter voor met vrienden samen te zitten gamen en om met twee te spelen! Kortom: Allebei zijn ze TOP! :dans:

Rivel

Geplaatst:

Ik heb zelf een PSP en geen PS2.

De PSP is heel goed, mooie grapichs en kan je overal meenemen. Maar hier kan je niet zo veel games op spelen.

De PS2 heb je een TV voor nodig, is veel groter en dus niet zo leuk voor op reis.

Dus de PSP vind ik handiger, maar ze zijn allebei even goed.

Geplaatst:

1. PS2

2. PSP

3. Xbox

4. Xbox 360

Xbox 360 heeft een bestand dat er niet bij zit! Al je cd's crashen op dat idiote ding! :duh:

Geplaatst:

Licht er aan waar je hem voor wilt gebruiken.

Console game je alleen maar thuis op en op PSP game ik wel thuis, maar vooral voor als we op vakantie zijn of bijvoorbeeld naar oma gaan.

Geplaatst:

Het enigste waarvoor ik de PSP handig vind is voor in de auto als je lang moet rijden. Voor de rest gebruik ik altijd mijn PS2. Want de PSP heeft veel te lange laadtijden. En op zo een klein schermpje spelen is niet altijd alles. Daarom stem ik voor PS2.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Allebei!

Maar even de voor-en nadelen van de psp en de ps2.

Psp:

mp3 en fotocamera in één console.

meeneembaar.

Geen draden die vernistelt geraken.

Nadelen:

Veel te veel geld

Camera apart kopen

Slechte graphics en sommige spelletjes zoals het geplande San ANdreas Stories kunnen niet op de psp speelbaar zijn wegens te grote instellingen.

Memory card apart kopen

Kans op een brick(als je Edison Carter wilt downen maar je Firmware is hoger dan 2.80,maar toch doet heb je een brick

Dode pixels

Ps2

-Goed voor je gezondheid,kinesis voor je lichaam en Singstar om goed te zingen.

-Sommige spelletjes zin inducttief ik denk ook voor de psp

Nadelen:

-Camera apart te koop

-memory card apart kopen en altijd als het vol is kopen.

Als je te luid gaat met Singstar :) is het slecht voor je stem

Dit waren me voor-en nadelen voor de ps2.

Geplaatst: (bewerkt)
Een console met een handheld vergelijken is net zo zinloos als groente kopen bij de bakker.

Een psp is wel geen gewone handheld.

Hij is alles(fotocamera,film's op afspelen,muziek beluisteren,afbeeldingen opslaan,GPS,internetverbinding en online spele zonder kosten)Dus dat is geen gewone handheld

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Ik stem ook voor de ps2.

Veel betere games en kwaliteit en gewoon veel leuker!

Psp is trouwens ook wel goed maar niet beter dan de ps2.

The GTA man

Geplaatst:

Ik vind ze allebij even goed, Ze hebben allebei pluspunten en minpunten.

PS2

Goed graphics

Goede games

Alleen jammer dat je het niet overal mee kunt nemen in de auto ofzo.

PSP

ietsjes minder graphics

wel goede games

Je kan het overal menemen.

Je kan overal internetten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...