Jump to content

De PSP VS PS2

PSP VS PS2  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is beter? De PSP of PS2? zoja waarom?

• Ik vindt de PS2 beter
      27
    • Ik vindt de PSP beter
      20
    • Ik vindt ze even goed
      22
    • geen van beide namelijk...
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind ze allebij even goed, Ze hebben allebei pluspunten en minpunten.

PS2

Goed graphics

Goede games

Alleen jammer dat je het niet overal mee kunt nemen in de auto ofzo.

PSP

ietsjes minder graphics

wel goede games

Je kan het overal menemen.

Je kan overal internetten!

Je kan niet overal internetten,je kan alleen voor je computer of voor je internetserver internetten,want je WLAN-verbinding moet verbinding maken met je internetserver en/of modum

Me 500 post nog 500 te going en ik trakteer :)

Bewerkt: door sevaboy
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

4

• Piet-Herr

1

• Steel Dogg

1

• M4X

1

Geplaatst:

Ik vind ze beide even goed. Wat bij de 1 niet kan, of beperkt is, kan bij de ander wel. Ik vind de PS2 en de PSP even goed. :engel:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

IK heb voor ''allebei even goed'' gekozen omdat de PSP compacter is en dus overal mee naartoe kunt nemen en dat kun je niet met een PS2, natuurlijk. Ook zijn de graphics zoals jullie weten echt geweldig ! Het voordeel van een PS2 vind ik is dat het gewoon een geweldig ding is om thuis of zelfs in je kamer te hebben, je kan gewoon DVD's bekijken en met vrienden op 1 scherm samen gamen...Moeilijke keuze vind ik dus.

Geplaatst:

Ik vind de PSP beter, je kan er muziek op zetten, films op zetten spelen spellen, Draadloos internet en goede grafish is alles dik inorde :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allebei wel goed de PSP ken je meenemen waar je wil op vakantie of je gaat logeren. Bij de PSP is het scherm wel wat mooier dan de PS2. De PS2 ken je aansluiten op je TV en dan heb je groter beeld. En de spellen zijn ook wel goed voor de PS2. Zoals GTA San Andreas en GTA Vice City. En op de PSP zijn er ook leuke spellen zoals, GTA LCS en GTA VCS. En de besturing van de PS2 is ook wat beter dan de PSP. Op de PSP is het een beetje irietant. Je ken de PS2 ook wel meenemen als je de kleine PS2 koopt,(die heb ik). Maar de PSP is wel handiger om mee te nemen. En de PSP ken je perongeluk laten vallen, en de PS2 niet die ligt dan op de tafel of op iets anders. Dus ze zijn allebie goed! :tu: En op de PS2 ken wel wat meer geheugen in, (dacht ik). ;)

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Ik vindt de PSP beter omdat je er muziek op kan luisteren en internet wat je niet op de PS2 hebt (muziek misschien wel maar op de PSP is dat heel wat makkelijker)

En de graphics scheelt niet zo heel veel tussen de 2 consoles de PS2 is iets beter maar bij de PSP moet het wel op het kleine beeld van de PSP blijven want als je dat op een groter scherm laat zien ziet het er niet uit.

Geplaatst:

Waarom willen jullie altijd groter beeld?? :puh:

Ik ben altijd voor de Xbox,maar dat is de topicvraag niet,ik kies voor de PSP.

Op de PS2 heb je groter beeld en kun je ook online,maar op de PSP kun je;

Video's afspelen,muziek afspelen,internet en ook online,GPS(komt binnekort),Camera(heb je ook op de PS2),dus het is meer een Gadgethandheld(weer een nieuw lang woord :schater: ).

Maar een klein aandeel;Geen groot beeld! :puh:

Geplaatst:

ligt eraan

ps2 is fijn voor thuis psp is fijn voor mee te nemen

heb je een soort van klein laptopje waar je fijn op kunt gamen

en dat in pocket size

Geplaatst:

Ik weet niet welke ik beter zou vinden, maar samen zijn ze een perfect koppel. :dans:

Als je thuis bent de PS2, en als je bijv op vakantie gaat is er de PSP.

Overigens gebruik ik de PSP wel meer als MP3-speler.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...