Jump to content

Alcatraz eiland

Recommended Posts

Geplaatst:

In de oorspronelijk versie van SA lag er voor het eiland van SF een soort van Alcatraz, weet iemand hoe groot het was en waar het oorspronkelijk lag ?

En waarom het weg is gehaald uit de uiteindelijke versie ?

kan iemand dit aantonen op een kaart aub ?

Geplaatst: (bewerkt)

Hier was al een heel groot topic over, het is trouwens nooit bevestigt dat er werkelijk een Alcatraz in het spel zat, alhoewel hierover wel een aantal geruchten de ronde doen. :sigaar:

Ik zoek het topic even op ...

'Toch Alcatraz + onderzoeksteam'

Hier ben je wel een tijdje zoet mee! ;)

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Rockstar geen Gevangenis Eiland in GTA San Andreas wou doen. Of hij is er later uit ge schrapt. Trouwens in Bassie en Adriaan gingen Bassie en Ardiaan met de boot naar Alcatraz toe vanaf San Fransisco en daarna gingen ze naar de woestijn en daarna gingen ze naar Las Vegas.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Ik denk dat Rockstar geen Gevangenis Eiland in GTA San Andreas wou doen. Of hij is er later uit ge schrapt. Trouwens in Bassie en Adriaan gingen Bassie en Ardiaan met de boot naar Alcatraz toe vanaf San Fransisco en daarna gingen ze naar de woestijn en daarna gingen ze naar Las Vegas.
Tja ik vroeg mij al af wanneer ik Bassie en Adriaan zou tegenkomen in San Andreas :bonk: , dus in Las Venturas maak ik de meeste kans :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...