Jump to content

aliens !

zijn er aliens in GTA SA  

23 leden hebben gestemd

1. 1. zijn er aliens in GTA SA

• ja
      1
    • nee
      18
    • weet niet
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit ziet er meer uit als een vogel. Rockstar heeft bevestigd dat er geen onnatuurlijke dingen, zoals Bigfoot en aliens voorkomen in San Andreas.

Geplaatst:

Ik ben er bijna zeker van dat dat een vogel is.......en er zijn volgens mij geen aliens in GTA

Geplaatst: (bewerkt)

Het zijn inderdaad volgens ja. Nog een leuk weetje. Als je erop gaat schieten verdwijnen ze.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Al vaker dacht men dat er aliens zijn, maar Rockstar heeft zelf al gezegd zoals fabeltjes met aliens, en bigfoot en nog van die rare wezens niet in het spel zitten. Dit is ook erg duidelijk te zien een vogel. Deze zie je vooral in de woestijn :)

Dus als je volgende keer nog eens denkt dat je een vliegende schotel ziet, is dit een ander verklaarbaar vliegvoorwerp. Vliegtuig, helikopter, of een vogel zoals in dit geval :)

Geplaatst:

Ik ben er zeker vv-an dat er geen aliens enzo in Sa zit,omdat,zolas hier al gezegd,Rockstar het zelf bevestigd heeft

Geplaatst:

Wat wel jammer is, is dat de vogels en vissen heel slecht zijn gemaakt. Afgeraffeld en je kan er dwars door heen zwemmen/vliegen. Als je ze bij MTA/Multi Theft Auto eens in de map editor die objects bekijkt, is het gewoon lelijk.

Geplaatst:

zoals er al eerder werd bevestigd.

En laat er zo geen 100 topics meer over komen... ;)

Er zitten geen aliens, bigfoots en/of andere wezens uit een stripboek ontsnapt in GTA San Andreas!

En dat was ZEER duidelijk een vogel :D

Wat te veel :bier: op? :puh:

Groetjes Kristof :*D

Geplaatst:

Dat is overdreven duidelijk een vogel voor mij hoor.

..en toch blijven er mensen die in aliëns blijven geloven :schater:

Ik geloof echt nie in die dingen, als ze er waren dan was dat al lang aangetoont door iemand.

Geplaatst:

Ik heb nog nooit aliens in het spel gezien. Dat plaatje is gewoon een vogel. Er is wel een reclame waarin ze het over illegal aliens hebben, maar dat zijn gewoon illegalen.

Geplaatst:
ik dacht dat dit een vliegende schotel was maar ik weet het niet
Voor mij is het overduidelijk een vogel, geen twijfel mogenlijk. :engel: Maar dan nog, op 't moment dat je "iets" in de lucht ziet vliegen wat je zo op het eerste gezicht niet kan identificeren dan is het op dat moment voor jou een onidentificeerbaar vliegend object. In het engels vertaald wordt dat: Unidentified Flying Object, wat vaak wordt afgekort met de term UFO. Wat ik hiermee wil duidelijk maken is dat niet elke UFO een alien is, een alien zou buitenaards leven moeten zijn. Op het moment dat jij iets in de lucht ziet vliegen wat je niet herkent lijkt het mij sterk dat je het wel herkent als alien. :bonk::bonk::bonk:

>>> Door Dutchy3010: En toen waren er 9 posts geweest dat aliens niet bestaan. Een beetje overdreven, nietwaar? Ze bestaan idd niet...:slotje:<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...