Jump to content

Fout bij het exporten van DFF...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik krijg een fout als ik een als ik mjin model exporteer

de fout die ik krijg is >>>> Nieuw___WinRAR_ZIP_archief.zip

kan iemand mij helpen???

please ik ben die gene zo dankbaar die er een oplossing voor heeft

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

We zouden het bijzonder op prijs stellen als je niet gaat zitten triple-posten :duh: . Dat je een foutmelding krijgt is vervelend maar er meldt zich vanzelf wel iemand die je verder kan helpen. Gewoon rustig afwachten dus.....

Geplaatst:

oke ik wacht wel maar ik wil zo graag dat ieand mij helpt er i s een reden ik moet het voor vanavond 8 uur weten dat is eigenlijk de reden

ps : gta-sheep ben jij de beheerder van samp van de server sheep waar je kan teleporten (bijv. /sheephill ???)

>>> Door GTA-Sheep: Nee, ik speel regelmatig SA-MP maar ben nergens beheerder van<<<

Geplaatst:

Hey Kevin, je scripts zitten waarschijnlijk niet helemaal lekker. Download deze scripts en zet ze in je scriptsmap van 3dsmax (je zegt niet welk programma je gebruikt, dus ik ga er van uit dat het 3dsmax is). Als je naar ''max script'', ''run script'' gaat kies dan voor GTA_DFF_IO_25Aug05.ms die in de startup map staat. Als het goed is krijg je met dit script geen problemen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...