~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Één dingetje snap ik nog steeds niet van GTA:SA, waarom zit Ken weer in de problemen? Aan het einde van Vice City zien Ken en Tommy een mooie toekomst tegemoet, waarom is hij dan bij Tommy weggegaan? (En waarom antwoord Tommy zijn telefoontjes niet in SA: The Introduction?) Reageren
Bling Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Als je de verhaallijn van GTA Vice City goed gevolgd hebt, kon je daaruit opmaken dat Ken Rosenberg lijdt onder een drugsverlaving. Aan het eind van de storyline van Vice City zien Tommy Vercetti en Ken Rosenberg inderdaad een goede toekomst tegemoet. Het feit is echter dat Ken Rosenberg steeds meer begint te lijden aan zijn drugsverslaving, en daarom meldt hij zich ook aan bij een afkickkliniek. In 1992 is hij zo goed als afgekickt (althans, dat denkt hij) en verlaat daarom ook de kliniek. Zodra hij uit de kliniek komt probeert hij Tommy te bereiken. Deze wil hem echter niet spreken, want hij wil blijkbaar niks meer te maken hebben met Ken, nadat hij 6 jaar in een kliniek gezeten heeft. Dit is dus een beetje de reden waarom de connectie tussen Tommy Vercetti en Ken Rosenberg verbroken is. Meer informatie over hem kun je hier vinden. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Nee kijk, het verhaal van San Andreas speelt zich voor het verhaal van Vice City af. Ken Rosenberg en Kent Paul zien er ook relatief jonger uit. Hij is dus niet weg gegaan bij Tommy, want het speelt zich dusvoor[/b] San Andreas af. Ook Claude (hoofdpersonage GTA III) komt in dit verhaal voor. Hij gaat met Catalina naar Liberty City (GTA II). Het verhaal speelt zich ook dus af voor GTA III. Snap je het een beetje? Bling heeft gelijk Die Rosenberg heeft geloof ik al eens problemen met zijn verslaving gekregen en er wordt gezegt dat hij met afpersing zijn werk als advocaat gekregen heeft. Dit had ik toch wel goed Bling? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. <<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Maar ik snap dan nog niet waarom Tommy hem niet meer wil spreken @ LVD: Nee, GTA SA speelt zich na Vice City af. Vice City speelt in 1986, San Andreas in 1992. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.