Jump to content

Zwembad in het VCPD gebouw


Lance Vance Dance

Door muren kijken  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van deze afwerking van R*???

    • Echt lachen man, ik vind het niet erg
      5
    • Wel leuk, maar opzich niet belangrijk
      9
    • Slecht afgewerkt, maar boeit me niks
      8
    • Dom hoor, waarom zijn ze niet wat meer sucuur?
      2
    • Vreselijk, ik erger me er dood aan. Het is lelijk
      1


Recommended Posts

Ik zat een beetje lol te trappen, want ik had een missie gefaalt en ik was ff boos op mezelf. Ik moest gewoon ff ontspannen op een snelle motor rijden :puh: Ik stal dus een PEG en ik reed langs het VCPD gebouw. Ik rij bij de muur langs en ik zie ineens water verschijnen :ch:

Ik stap van mn motor af en ik loop zodanig tegen de muur aan zodat die onzichtbaar wordt en ja hoor, glinsterend water is zichtbaar. Natuurlijk weet ik wel dat je stukken natuur ziet door muren of soms een kamer, maar ik had dit nog nooit gezien.

Ik vond het wel grappig te melden.

Dit was dus in het VCPD gebouw in Washington Beach.

Heb jij ook iets moois gezien door een muur? :schater: Meld het hier dan ff, inclusief de plaats waar je het gezien hebt, zodat we met ons allen gezellig door muren heen kunnen kijken :duh:

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

ook bij het roxor international gebouw in downtown kan je ook door de muur heen. :clown:

links van roxor heb je een pad. parkeer een auto tegen de zijkant van de muur. klim de muur op en loop de bocht om. loop rechtdoor en loop dan door de muur heen. Je zit nu in het roxor international gebouw. in het gebouw kan je gewoon vice city zien. Als je naar de deur van roxor loopt, val je naar beneden en zie je vice city op de kop. :bonk: daarna val je gewoon weer op de stoep voor het roxor international gebouw :puh:

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

@ Proximitus

Sorry ik kan geen screens maken, ik heb een PS2 en mijn foto's mislukken altijd.

Maar je kunt het zelf eens proberen natuurlijk Proximitus.

@ spoecky

Cool, dat ga ik zeker eens proberen :D

Bedankt voor de tip he :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...