Jump to content

The Introduction

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe moet je eigelijk de Introduction bekijken ?

Ze zeggen dat er 2 zij van deze maar daar moet je weer zo speciale technieken voor nodig hebben zeker :-(

Geplaatst:

The introduction is een filmpje dat door Rockstar is uitgegeven. Hij zou beschikbaar zijn bij een van de versies van San Andreas (waar je hem bij kreeg weet ik niet meer). Overigens is dat filmpje overal over het net verspreid geraakt, dus kan je hem makelijk vinden. Hier kun je hem bekijken, veel plezier :)

Geplaatst:

Proximitus heeft je al het meeste uitgelegd, en ik heb ook maar een klein dingetje toe te voegen, je kreeg The Introduction bij enkele versies van San Andreas, maar daarnaast kan je hem nu ook nog kopen. Je kan hem natuurlijk al zien op Youtube en Google.video maar de kwaliteit op de echt DVD is stukken beter. Hij kost ongeveer 27 euro bij Bol.com, maar behalve de DVD krijg je ook nog 2 cd's met de beste nummers van San Andreas. Ik heb hem zelf ook en het is wel een must-have. Wanneer je hem wilt kopen verwijs ik je naar deze link.

Veel plezier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...