Jump to content

Wat moet je doen met een .col file?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb laatst een 206 gedownload, daar zitten een txd en een dff bij maar ook een .col

Wat moet ik met die col doen? kan em niet in de img zetten.

Geplaatst:

De COL is een bestandje dat ervoor zorgt dat je niet door de grond zakt of bij een gebouw dat je er niet doorheen kan lopen. wel door een eventuele deur meestal maar niet door de muur. De COL moet je net als de txd en dff in de gta3.img doen. de gta3.img staat in de San Andreas map en dan moet je de map models openen. daar staat ie in.

succes verder

markps3fanman

Geplaatst: (bewerkt)

het is veel handiger om een auto te instaleeren met sami.

want dan kun je niks mis doen en werkt het altijd.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst: (bewerkt)
waar kan je sami downloade :clown:

Als je zelf even had rondgekeken op GTAForum of op Google had je het makkelijk zelf kunnen vinden. SAMI download je hier van GTAGaming. Meer informatie over de download vind je hier. Ik plaats hieronder ook nog een screen van het uiterlijk van SAMI voor de duiddelijkheid. Ik wens je nog heel veel succes en plezier met het installeren / bespelen van al met SAMI geinstalleerde Mods.

sami1.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

In SA heeft het namelijk geen nut dat je een col van een wagen in het gta3.img bijsteekt. De col file zit namelijk verwerkt in de DFF zelf. Dus ik denk niet dat die col veel zin heeft. Als het een wagen voor VC is, dan moet je namelijk "vehicles.col" openen in de map van VC met Colleditor 1 van Steve-M. En dan de betreffende col file vervangen met die in de map van de wagen.

Als het over deze 206 gaat, dan snap ik niet waar jij een .col file ziet...

Geplaatst:
In SA heeft het namelijk geen nut dat je een col van een wagen in het gta3.img bijsteekt. De col file zit namelijk verwerkt in de DFF zelf. Dus ik denk niet dat die col veel zin heeft. Als het een wagen voor VC is, dan moet je namelijk "vehicles.col" openen in de map van VC met Colleditor 1 van Steve-M. En dan de betreffende col file vervangen met die in de map van de wagen.

Als het over deze 206 gaat, dan snap ik niet waar jij een .col file ziet...

Het gaat zowiezo over vice city :clown:

En neej, maar die 206 is ook vet.

De meeste downloads haal ik hier, tis wel duits magoed, veel voertuigen:

*URL Verwijderd door Matiscus*

>>> Door Matiscus: URL's naar andere GTA-downloads zijn helaas niet toegestaan, alleen een directe download link. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...