Jump to content

Gta's samenkomen

GTA's samenkomen  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Zouden alle gta personages niet eens tesamen moeten komen in één gta?

• Ja
      24
    • Nee
      16
    • Misschien
      12

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Wat zou je ervan vinden als alle gta personages samenkomen en samenwerken in een nieuwe gta?

Zou dat claude, cj, tommy vercetti elkaar tegen komen en samen of tegen elkaar de straten overnemen!

Geplaatst:

nee, dat lijkt me niks :N

en waarschijnlijk zal het ook nooit gebeuren, want alles speelt in andere tijden af.

en als ze het doen. wie is dan de hoofdpersoon. je kan ze niet allemaal omstebeurt besturen. dan heb je de vrijheid niet meer.

dit zal nooit gebeuren!!! :ch:

Geplaatst:

Nee dat lijkt mij ook niks. Ze hebben niks met elkaar te maken. Dus zou het verhaal een puinhoop worden.

Geplaatst:

Misschien, het is wel leuk maar het is zowat onmogelijk. Want in welke tijd zou het moeten zijn?

-Want laten we zeggen dat tijdens VC tommy ouder is dan 40 (25 jaar in gevangenis). Dat is in de jaren 80(89 toch?).

-Claude is ongeveer 20 in 1992 (sa). 29 in GTA3 (2001)

-CJ is ook ongeveer 20 in 1992.

Wat voor tijd zou het moeten zijn? Het kan niet eerder dan 1992 (minderjarig Claude? nee...)

En later kan ook nit echt (bejaarde tommy :puh:)

Dus ja...

Geplaatst:
Misschien, het is wel leuk maar het is zowat onmogelijk. Want in welke tijd zou het moeten zijn?

-Want laten we zeggen dat tijdens VC tommy ouder is dan 40 (25 jaar in gevangenis). Dat is in de jaren 80(89 toch?).

-Claude is ongeveer 20 in 1992 (sa). 29 in GTA3 (2001)

-CJ is ook ongeveer 20 in 1992.

Wat voor tijd zou het moeten zijn? Het kan niet eerder dan 1992 (minderjarig Claude? nee...)

En later kan ook nit echt (bejaarde tommy :puh:)

Dus ja...

Misschien de zoon van Tommy? :puh:

Anyway, als Rockstar er een zeer goed verhaal van kan krijgen, lijkt het me leuk, maar onwaarschijnlijk.

Er zijn al veel verwijzigingen in SA naar LC en VC, je komt bijvoorbeeld Ken Rosenberg tegen, dat is ook een personage uit GTAVC

Geplaatst:

Het lijkt me wel een goed idee, maar ik denk niet dat ze het ooit zullen doen. Al die 3 GTA's in 3d (zonder GTA2) nemen heel veel ruimte in. Dat kunnen ze echt nooit op één DVD proppen. Mischien kan iemand het als mod voor Vice City maken. Vice City is toch de enige waarin je, met een mod, eideloos door kan bouwen. Ergens in het GTA IV general forum staat een neppe kaart voor GTA IV. Die zou je dan moeten namaken.

Geplaatst:

Tommy is geen 40 in Vice City, dan zou ie er veel ouder uit moeten zien. Ik denk dat Tommy in VC rond de 35 is...

En je kan sowieso de leeftijden niet weten... Dus het zou altijd kunnen ;)

Geplaatst:

Nee, iedere GTA is compleet anders. Als je bijv. Ken Rosenberg in een andere GTA tegenkomt is dat wel leuk, maar nee, niet de hoofdpersonages (dan bedoel ik niet zoals in Farewell, My Love maar ik bedoel dat ze een belangrijke rol krijgen).

Geplaatst:

Nee, mij lijkt het ook niet echt een goed idee.

Het idee erachter is wel leuk, maar het zou het hele verhaal overhoop gooien.

Geplaatst: (bewerkt)

ikken vind van wel ma dat zal nooit gbeure ma tzoe wel kee wijs zijn

>>> Door GTA-Sheep: Overbodig plaatje verwijderd<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...