pipula Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Dit is ook een lastige! Als iemand zo vriendelijk wil zijn... btw ik heb het spel nog nooit uitgespeeld. Kan ik hierna nog leuke dingen verwachten? GTASAsf1.b
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik! EDIT: Waarschijnlijk heb jij versie 1.0 want ik krijg een nieuw game... sorry. Iemand anders moet hem maar doen. Bewerkt: 7 januari 2007 door Koen-
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Koen ik heb jou savegame gehaalt, jij kan dus weer verder. Ik ga nu FreeFall wel even voor je halen pipula! Koen als je een keer iemand zijn missie wilt halen en die heeft Versie 1, raad ik je aan om gewoon te downgraden met behulp van deze patch, dit is voor de mensen die jou savegame haalt makkelijker en zo kan jij ook zelf savegames halen --------------------- Mission Passed: Freefall Beloning: $15.000,- | Respect+ Cheats/mods: Niet gebruikt. Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van San Andreas! Bewerkt: 7 januari 2007 door Typhoon
pipula Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Heel erg bedankt!!!! In mijn haast om verder te spelen heb ik per ongeluk mijn savegame op get spel verwijderd. (ja, heel dom van me ) Gelukkig stond mijn savegame hier nog! Ik heb het dan in mijn san andreas file geplaatst maar ls ik het spel nu laad komt er enkel new game. Iemand een idee of dit nog te verhelpen is? ik heb het kunnen oplossen
Recommended Posts