Jump to content

[Uitleg] Hoe zet ik mijn eigen muziek in VCS

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

wat betekent: Als de file geconverteerd is? anders kan ik helemaal niet verder..... :cya:
Ik zie het nergens in de tutorial staan, hoor. Maar converteren is dat je een bestand in een ander type bestand omzet. Tot welke stap kom je? EAC of Rockstar Custom Tracks?
Delen op andere websites

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Insanity Prawn Boy

15

• Eminem1991

6

• Advancegta

3

• lance vacnce

3

Ik heb even een filpje voor je gemaakt. Als het nu nog niet lukt, moet je je vraag hier even wat duidelijker neerzetten evt. met screen. Dan kunnen anderen je ook helpen. video: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6207536132360536862. Het is een beetje slechte kwaliteit, maar dat komt door google video. Weet iemand waar ik em in de orginele kwaliteit kan zetten?

Delen op andere websites

Ik heb even een filpje voor je gemaakt. Als het nu nog niet lukt, moet je je vraag hier even wat duidelijker neerzetten evt. met screen. Dan kunnen anderen je ook helpen. video: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6207536132360536862. Het is een beetje slechte kwaliteit, maar dat komt door google video. Weet iemand waar ik em in de orginele kwaliteit kan zetten?

Ik denk niet dat dat het probleem is waarmee Eminem1991 te maken heeft. Heel toevallig heb ik jouw probleem ook gehad en zonder al te veel moeite heb ik er toch een oplossing voor gevonden. Het probleem is dat het programma Rockstar Custom Tracks jouw PSP niet herkent. Hier is niet veel aan te doen maar heel jammer is dat Rockstar Custom Tracks alleen werkt indien de PSP via een USB verbinding met je PC is verbonden. Ik heb het opgelost door EAC te downloaden, dit programma ziet er precies hetzelfde uit en hij kan ook gewoon muziek van een CD halen, veranderd is dat je niet perse je PSP met je PC hoeft te verbinden en jee hem er dus gewoon op een ander moment op kan zetten. Echter zul je de .TOC files dan wel eerst om moeten zetten naar .GTA Files. Veel succes hierbij!

Delen op andere websites

Oke maar hoe zet ik dat dan om in gta. en by the way maakt het uit of ik het programma WinRAR of WinZIP heb??????

MVG Martijn

P.S. Hier zie je het volledige

>>> Door SummerBase: Gelieve de pagina niet uit te rekken, ik heb de afbeelding even verkleind en in je bijlage gezet. :cya: <<<

post-5021-1168900681_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Ik hem nu een filmtutorial gemaakt. Alleen weet ik nog niet waar ik em kan hosten (Google video en youtube zijn te slechte kwaliteit). Zodra ik hier iets op gevonden heb, plaats ik em hier.

EDIT: Hier is de link: video. Ik probeer nog te kijken naar een betere oplossing om em te hosten, dus als je wat weet, zeg het dan aub.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

Oke, maar het lukt me nog steeds niet kijk maar naar boven staand plaatje van mij ik kan maar niet op converteren drukken en mijn psp staat cker weten in usb-modus, ik heb hem hier voor me liggen. En nog wat, kan ik niet gewoon een liedje naar die nieuwe aangemaakte map ULES00502CUSTOMTRACKS (of hoe die map ook al weer heet) slepen zodat ie in die map staat????????

mvg martijn

Bewerkt: door Eminem1991
Delen op andere websites

Ik denk dat je maar moet doen wat advancegta zei: je moet hier gewoon mee stoppen en EAC downloaden. Het kan gebeuren dat Rockstar Custom Tracks je PSP niet ziet en daar kan je niets aan doen. Hoe je EAC kunt gebruiken, staat weer op de eerste pagina van het topic (download onder de tutorial).

En nee, je kan niet gewoon je muziek in die map zetten. Het moet een .gta bestand zijn.

Delen op andere websites

Het lukt me niet om ze af te spelen in heb de bestanden veranderd in .gta en heb het knopje met Custom Tracks op ON gezet maar hij wil ze niet afspelen en ik kan ook niet van muziek zender wisselen, als ik naar audio ga zie ik wel dat het bovenste liedje ROOD is aangegeven, of dat zo hoort weet ik niet maar ik hoor geen liedjes als ik in een auto zit. :N

Delen op andere websites

Het lukt me niet om ze af te spelen in heb de bestanden veranderd in .gta en heb het knopje met Custom Tracks op ON gezet maar hij wil ze niet afspelen en ik kan ook niet van muziek zender wisselen, als ik naar audio ga zie ik wel dat het bovenste liedje ROOD is aangegeven, of dat zo hoort weet ik niet maar ik hoor geen liedjes als ik in een auto zit. :N
Zoals Advancegta al zei, gebeurt het met dit programma wel eens dat een nummer het niet doet. Doen alle tracks het niet of alleen de bovenste? Je kan met < en > van track wisselen.

-------------------------------------------------------------------------

Ik heb nu de video tutorial kunnen hosten, met dank aan Preddy.

de link: http://www.insanityprawnboy.riegah.com/

Edit: sorry voor de dubbele post :$ .

>>> Door SummerBase: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...