Big Playahh Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 de tutorial van EAC is echt heel goed en het programma werkt ook heel goed maat zijn er gevaren aan dit programma verbonden? hoe kom ik aan de administrator recheten??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angie-man Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE :S kan niet op ON zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin043 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE:S kan niet op ON zetten Ja je bent niet de enigste diie er last van heeft, ik snap er ook niks meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaLova Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 bij mij lukt het niet want die CD met die psp logo is bij mij gwn grijs dat ik er niet op kan klikken hoe maak ik het blauw bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkeman Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 mijn psp staat in usb modus maar het logo van de cd naar psp wil nog steeds niet paars worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daviej87 Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 ik heb een probleem ik heb dit een tijdje geleden al gdn voor liberty city stories maar voor vcs gaat dit niet vreemd :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE:S kan niet op ON zetten Ja je bent niet de enigste diie er last van heeft, ik snap er ook niks meer van ik heb da probleem dus ook >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten. Bij deze samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daviej87 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb een probleemik heb dit een tijdje geleden al gdn voor liberty city stories maar voor vcs gaat dit niet vreemd :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE:S kan niet op ON zetten Ja je bent niet de enigste diie er last van heeft, ik snap er ook niks meer van ik heb da probleem dus ook >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten. Bij deze samengevoegd. <<< ok srr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 wat betekent: Als de file geconverteerd is? anders kan ik helemaal niet verder..... als de muziek is omgezet succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE:S kan niet op ON zetten Ja je bent niet de enigste diie er last van heeft, ik snap er ook niks meer van ik heb dat ook ik had bijna mijn psp in de hoek gesmeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 :S ik snap er niks van. Ik volg de stappen goed. Doe precies wat er staat. Maar als ik in GTA:VCS naar 'start' > 'Audio"En dan bij custom soundtracks: Staat eerst Off. Klik ik er op staat er UNAVAILABLE:S kan niet op ON zetten Ja je bent niet de enigste diie er last van heeft, ik snap er ook niks meer van ik heb dat ook ik had bijna mijn psp in de hoek gesmeten hee ik ben erachter je moet het bestand selecteren met de rechtermuisknop klik op naam wijzigen en selecteer toc en verander het in gta veelplezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davina020 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 En hoe doe je dat dan als je geen PSP hebt maar een PS2 hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 bedankt voor de uitleg het is gelukt op de PS2 kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathieu5 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 kheb een groot probleem ik kan geen namen voor mappen meer maken altijd komt nieuwe map en alws ik naam en dan ok druk staat er het bestand of de map bestaan niet kan iemand me helpen en met die links voor patch ofzo werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ziet er goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Incognation Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.