tonio Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 heeft iemand een kaart van alle graffatie's ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 dit is een site met vele maps.. spijtig genoeg staan de grafitie dingskes der niet bij.. als deze uit zijn of al uit zijn zullen ze snel op deze site komen te staan.. http://hem.bredband.net/708145/ :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 kijk even rond op dit forum hier is al een topic over waar een kaarje staat met al de sprays Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) heb een site vevonden met de graffiets althans toch de hidden packs en volgens mij is dat zelfde of ni?? kunt gij da mij soms zegge want da weet ik ni goe ge moet gewoon maps nemen bij gta san andreas en dan de onderste denk ik *Di's reclame, en dat mag niet* Bewerkt: 17 november 2004 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 lees handtekening maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.